TAIF - Rödovre 9-2
110433 · Nästa » Till forumet
Sv: TAIF - Rödovre 9-2
hepp: Japp instämmer fast nu har han varit bra i varenda match typ och det är inte likt Johan Ström.
TAIF - Rödovre 9-2
Vad säger man..skandal att de inte gör 10 mål snart? ;)
En sak är säker Johan Ström kommer bli jävligt bra i år om han visar samma takter när serien drar igång. Härligt!
En sak är säker Johan Ström kommer bli jävligt bra i år om han visar samma takter när serien drar igång. Härligt!
Såg att örebro har förlorat 7 av 8 matcher. De har det nog jobbigt nu. Men Hasse reder säkert ut det hela....