TAIF TAIF TAIF TAIF TAIF
« Föregående · 61461 Till forumet
Sv: TAIF TAIF TAIF TAIF TAIF
Troja vann över Mora och Taif har nu 5 poäng upp till P.O-plats, visserligen inte ointagbart på 2 matcher men jag och många med mig har slutat tro på P.O för längesedan!
De sanna optimisterna Månsson och Merxx tror väl på Play Off, kvalserie och elitserien fortfarande, eller har in också börjat tvivla?
Vi kan väl i och med detta förklara säsongen avslutad, och det känns inge vidare...Vi hade det i egna händer, sumpade det, HELVETE vad förbannad man blir!
De sanna optimisterna Månsson och Merxx tror väl på Play Off, kvalserie och elitserien fortfarande, eller har in också börjat tvivla?
Vi kan väl i och med detta förklara säsongen avslutad, och det känns inge vidare...Vi hade det i egna händer, sumpade det, HELVETE vad förbannad man blir!
Sv: TAIF TAIF TAIF TAIF TAIF
Sista tåget gick ju mot Mörrum, är inriktad på nästa säsong jag. Hoppas naturligtvis att så många av mina favorispelare som möjligt stannar. Vet inte om jag är förbannad snarare besviken på att dom inte tog chansen de hade. Just nu är jag mest nyfiken på vad det bli för tränare till nästa år och vilka spelare som stannar/fortsätter.
Sen skakar jag på huvudet åt dagiset som pågår i tranashockey's gästbok..
Sen skakar jag på huvudet åt dagiset som pågår i tranashockey's gästbok..
Sv: TAIF TAIF TAIF TAIF TAIF
Hoppas nu bara att Taif-ledningen inser allvaret i J20-lagets match i helgen! Vinst är ett måste annars åker man ur serien! Att ett par A-lagsspelare tillåts vara med och hjälpa till ser jag som en självklarhet, hoppas bara vår tränare Ljunggren tycker det samma! Taif har ingen fördel av att J-laget sjunker i seriesystemet! Klart mkt viktigare än en liten liten playoff chans!
Sv: TAIF TAIF TAIF TAIF TAIF
Vill bara säga att det var kul att se Liket igår, änligen visade han sin klass, kämpade, slet och gjorde MÅL. Kan det kanske bero på att han hade gjort sig av med sin fula vita handskar....:) Hur som helst, tack för en bra avslutning Liket. Lycka till i LHC.
Tror Troja kan få stora darren på söndag, frågan är bara om AIF kan slå Mora borta..hoppas kan man ju.
Ses nästa säsong.
Tror Troja kan få stora darren på söndag, frågan är bara om AIF kan slå Mora borta..hoppas kan man ju.
Ses nästa säsong.
Sv: TAIF TAIF TAIF TAIF TAIF
Sista träning kommer att äga rum imorgon tisdag,vilken tid vet jag inte.
« Föregående · 61461
Säger bara en sak J20-HOCKEY, hockeyunderhållning på hög nivå! J20 laget nystade till Tibro igår med 11-7! Mkt mål, offensiv hockey och slagsmål i värsta NHL-stil vad kan man mer begära??? Spelare som Magnusson, Holmgren & Fashutdinov visade klassen, A-laget nästa!
Forza Hockeyvänner!