TAIF
« Föregående · 163240 Till forumet
Sv: TAIF
Merxx: Instämmer med det du säger. Man kanske inte ska jämföra med frölunda med det finns ändå vissa likheter. Sedan Conny tog över har laget satsat på ungdomarna. Förra året spelade man hyfsat, potentialen var dock tydlig. I år går det ännu bättre för frölunda. Mixen i frölunda är bra, några gamla rutinerade herrar som hjälper fram de yngre och tillsammans blir de starka. Liksom du tror jag att det vore värt en del att ta hit en rutinerad spelare som kan vara en av flera "pappor" i laget. Men det måste va "rätt" spelare!
« Föregående · 163240
Men va fxn man får vara nöjd med det som ges och se framåt! Vi arbetar ju med vår ekonomi och bygger på framtiden till skillnad mot vissa andra lag!
Tror på en pinne på onsdag optimist som jag är!