TAIFs styrelse och verksamhet
« Föregående · 84330 Till forumet
Sv: TAIFs styrelse och verksamhet
Merxx: Håller med fullständigt och det vet du! :)
Vi hade ju möte igår FCS styrelse och vår kontaktperson i TAIFs styrelse, diskutera massa intressanta ideer om hur FCS kan få ett närmare sammarbete med TAIF osv.
Vi hade ju möte igår FCS styrelse och vår kontaktperson i TAIFs styrelse, diskutera massa intressanta ideer om hur FCS kan få ett närmare sammarbete med TAIF osv.
« Föregående · 84330
Nr 1 är ekonomin & Ungdomsverksamheten och det tycker jag är helt rätt!
Den här styrelsen misstänker jag är det bästa som hänt Taif på länge, mkt utveckling av hockeyn och framförallt kanske allt runt hockeyn!
Vi går mkt säkert mot en positiv framtid!