TIFO
« Föregående · 11037 Till forumet
Sv: TIFO
Medföljer bruksanvisning? :)
Låter fett! hur gåre med den stora flaggan fixat trycket?
Låter fett! hur gåre med den stora flaggan fixat trycket?
Länkar:
http://www.fcs.just.nu
http://www.fcs.just.nu
Sv: TIFO
Mosaik Tifo: Man håller upp pappersark i olika färger, förslagsvis lagets, i ett mönster, exempelvis chackrutigt eller bokstäver (något mer komplicerat att genomföra) som bildar t.ex. lagets initialer. Mosaik Tifo är, väl genomfört, oerhört vackert att beskåda, men kräver att många deltar. Det finns enklare varianter, där de olika färgerna ostrukturerat "bara" visas, som iofs funkar... men en del av grejen med tifo´n är att det ska se bra och genomarbetat ut. Lycka till med tifot!
Vi kommer att köra ett enkelt och klassiskt halsdukstifo, eftersom vi inte riktigt har möjligheten att öva in nåt större till matchen i morgon.
Söndag i Tranås... det blir vackert blå-vitt!!!
Vi kommer att köra ett enkelt och klassiskt halsdukstifo, eftersom vi inte riktigt har möjligheten att öva in nåt större till matchen i morgon.
Söndag i Tranås... det blir vackert blå-vitt!!!
« Föregående · 11037
Vi ska vara i toppen denna säsong, både på och utanför rinken!