Givetvis har man anmält sitt intresse att hjälpa till men jag kommer helt klart vara långt bak i bakgrunden när yrkesmännen arbetar trots att man är expert på det mesta!
Till förfogande!
83571 · Nästa » Till forumet
Sv: Till förfogande!
Patrik M: Klart att en annan ska hjälpa AIF och bygga en träningshall, det ser jag som en självklarhet!
Men Månsson du får ju räkna med att vara lite i bakgrunden när vi yrkesmän arbetar;)
Men Månsson du får ju räkna med att vara lite i bakgrunden när vi yrkesmän arbetar;)
Till förfogande!
Sådär nu är man anmäld och står till förfogande inför kommande hallbygge ihop med far min. :)
Nån mer som hunnit anmäla sig?
Nån mer som hunnit anmäla sig?