Tranås - Oskarshamn 2-7
« Föregående · 161982 Till forumet
Sv: Tranås - Oskarshamn 2-7
Vill bara säga att de sk supportrar som buade ut den store kämpen Skidén i fredags när han fick priset som bäste spelare kan fara och flyga! Han och Throgen ska ha en eloge för sin insats!
« Föregående · 161982
Vi får hoppas att Ivars är ok till nästa match och att man kan ställa upp med bästa möjliga lag igen.
Alltid tråkigt när målen rinner iväg men vi kommer igen!