sprlarna läser oxo gästboken så sådana skiverier som dina lyfter ju inte sjävförtroendet precis tänk om
Tre matcher till sedan...
18536 · Nästa » Till forumet
Tre matcher till sedan...
Rögle hemma å sedan troja å örebro borta. Tre raka förluster är ju inte helt osannolikt. Kommer vårt lag att ändra struktur då? Man kan ju hoppas i alla fall. Hemmamatchen mot Rögle då? Vinner vi inte den? Mitt svar blir då; när slog vi Rögle senast?