TrT:s
« Föregående · 57508 Till forumet
Sv: TrT:s
Det var inte länge sedan TrT basunerade ut att BoIS skulle gå till allsvenskan, bara en sådan sak säger ju ganska mycket om inteligensen hos journalisterna.
Tranås Tidning är ett skämt! Så är det bara, inte en artikel om TAIF denna vecka, förutom ett (dåligt?) referat från Troja matchen och inför matchen köret, bevisar att reportrarna helt enkelt ger f-n i hockeyn som trots allt är sporten nr 1 i stan, alla kategorier!
Upp med ögonen Tranås Tidning.
Tranås Tidning är ett skämt! Så är det bara, inte en artikel om TAIF denna vecka, förutom ett (dåligt?) referat från Troja matchen och inför matchen köret, bevisar att reportrarna helt enkelt ger f-n i hockeyn som trots allt är sporten nr 1 i stan, alla kategorier!
Upp med ögonen Tranås Tidning.
Sv: TrT:s
Det var det vanliga...han trivs i stan och kan tänka sig att spela här
ytterligare en säsong men han säger också att han inte har tänkt
så mycket på framtiden. Han tror på vinnst men det gör inte
jag...ska vi få se två kanon matcher i rad, för det är vad som krävs
för att slå Mora, det har vi inte fått se så här långt i år så vad talar
för det?
Men jag är lite mer optimistisk idag än inför Troja matchen!
Rockin´on!
ytterligare en säsong men han säger också att han inte har tänkt
så mycket på framtiden. Han tror på vinnst men det gör inte
jag...ska vi få se två kanon matcher i rad, för det är vad som krävs
för att slå Mora, det har vi inte fått se så här långt i år så vad talar
för det?
Men jag är lite mer optimistisk idag än inför Troja matchen!
Rockin´on!
« Föregående · 57508
Kan inte FCS ordna en utbildning för TrT:s bandyreportrar? Då reportrarna föredrar att titta på dokusåpor framför idrott måste en sådan utbildning börja med hockeyns grundläggande regler, såsom antal spelare, offside, icing.