USCH!! vilka domare
« Föregående · 121646 Till forumet
Sv: USCH!! vilka domare
Patrik M: Kom tillbaka Winnerborg, Johansson och allt vad Ni heter, ni domare från Ljungby, bara vi slipper skämtet som hade lånat en svart/vit-randig tröja igår. OK att man håller en dålig nivå, men då måste det vara lika dåligt åt båda håll (tror det heter konsekvens, Claesson).
Nä, vi ska inte deppa för mycket efter detta. Vem trodde på denna spänning efter 0-3 i mitten på matchen. När sedan Axel, Tobbe, Ström & Liket börjar visa lite (hade Axel & Liket bara varit nära en normal form så kunde det stått 3-1 efter första perioden) så kan det bli riktigt skoj.
DETTA SKA VÄL NYBRO FÅ SOTA FÖR I MORGON ELLER ..............
Nä, vi ska inte deppa för mycket efter detta. Vem trodde på denna spänning efter 0-3 i mitten på matchen. När sedan Axel, Tobbe, Ström & Liket börjar visa lite (hade Axel & Liket bara varit nära en normal form så kunde det stått 3-1 efter första perioden) så kan det bli riktigt skoj.
DETTA SKA VÄL NYBRO FÅ SOTA FÖR I MORGON ELLER ..............
Sv: USCH!! vilka domare
Visst var domaren hur dålig som helst igår och jag lider med coach Putte som verkligen visade kyla och fingertopps känsla när han tog in Alosha i näst sista bytet. Men tänk om det hade varit EN TIAF:are framför mål vid 1-0 målet och en vid 4-3 målet. Då hade det inte behövt blivit så i slutet. Men som sagt det går inte att försvara en domare! All heder åt hela TAIF båset igår kväll. Hoppas nu verkligen på en vinst imorgon!
Guz: Nybro ska verkligen få sota!
Guz: Nybro ska verkligen få sota!
« Föregående · 121646
FORZA TAIF!