Vad gör Tranås Tidning?
« Föregående · 56275 Till forumet
Sv: Vad gör Tranås Tidning?
Kikade på träningen igår! Var rätt bra fart på det hela! Alla var med och tränade, enda som jag vet känner av ngn skada är Noaksson som känner av sina ljumskar!
Formationer enligt följande:
Svesse-Erik-Holmis-Leijon-Emmoth
Nord-Pström-Liket-Medin-Skidén
Wikholm-Brodnik-Jström-Johwelin-Holmgren
Noaksson-Nyrén-Magnusson-Norberg-Hellerstedt
Formationer enligt följande:
Svesse-Erik-Holmis-Leijon-Emmoth
Nord-Pström-Liket-Medin-Skidén
Wikholm-Brodnik-Jström-Johwelin-Holmgren
Noaksson-Nyrén-Magnusson-Norberg-Hellerstedt
« Föregående · 56275
Det vore kul om man kunde få reda på lite om hur det är i laget, och det skapar ju inte direkt något mer hockeyintresse om dom inte skriver om AIF.
Skärpning TrT, annars är det dags att säga prenumerationen.
Vet någon om det ser bra ut, eller är det några skador?