Vad menade Gästrin med det??
Igår var det en artikel om M. Gästrin i Expressen efter hans match avgörande mot AIK. Där pratade han om sin struliga säsong bla, här i TAIF. Men vad säger han då? "Hur det var där vill jag inte kommentera." Vad menade han med det?? jvla PYTTHUVVE
H, The Sittingbull