Vad tycker ni om Taifs trupp 02/03?????
För att det ska hända ngt på den här gästboken ställer jag nu frågan för att få höra lite åsikter om Taif-truppen kommande säsong! Vad tycker ni om lagbygget och de olika lagdelarna?