Var är vinnarskallarna?
« Föregående · 13776 Till forumet
Sv: Var är vinnarskallarna?
Varken otur eller dålig trend "bara" dåliga avslut som skiljer för seger!
Medin har börjat åka skridskor sägs det!
Medin har börjat åka skridskor sägs det!
Sv: Var är vinnarskallarna?
Gäller bara att jobba på. En del "fans" bara gnäller. AIF har dock hämtat upp underläge i tredje perioden två bortamatcher i rad. När hände det senast. Som Merxx säger så är det ju avsluten som skiljer för tydligen så var både Mörrum och Örebro totalt slut i tredje perioden, knappt nå´t i anfallsväg. Se´n lite oflyt i straffläggningarna, två i stolpen i Mörrum och en i ribban i Örebro. Så häng inte med huvudena än, bara tre matcher har ju spelats. Vore väl värre om man höll på Rögle. Snacka om taskig inledning på bortaplan.
NÄ, TA FRAM DET POSITIVA OCH KÖR HÅRT MOT HAMMERS PÅ ONSDAG !!!!!
FORZA !!!!!!!!!!!!!
NÄ, TA FRAM DET POSITIVA OCH KÖR HÅRT MOT HAMMERS PÅ ONSDAG !!!!!
FORZA !!!!!!!!!!!!!
Sv: Var är vinnarskallarna?
Skulle nog säga att det här är övergående, vi vet ju att spelarna kan göra mål för det brukar de ju göra! Bara att bita ihop!
Sv: Var är vinnarskallarna?
KOM IGEN AIF! FÖRSTA TRE-POÄNGAREN PÅ ONSDAG!! Tror på 4-1 och med målskyttar Liket, Nordstrand, Svesse och Tobbe.
Sv: Var är vinnarskallarna?
6-2 tror jag, lite ketchupeffekt när det släpper!
Målskyttar: Liket, Holmis, Nordstrand, Jström, HenkeP, Svesse
Målskyttar: Liket, Holmis, Nordstrand, Jström, HenkeP, Svesse
Sv: Var är vinnarskallarna?
Vi får väl hoppas att du tippar rätt nån gång Merxx...
Personligen tror jag på en mycket jämn match, med avgörande i straffar.
Personligen tror jag på en mycket jämn match, med avgörande i straffar.
Sv: Var är vinnarskallarna?
5-0 och målskyttar är Holmis, Nordstrand, Johwelin, J Ström, Svesse. Ett tips till J Ström när han lägger straffar dribbla mindre så du kommer till skott nån gång. Tips till Ljunggren..låt Hellerstedt lägga en straff och samma sak med Medin när han kommer tillbaks.
Alla till Gislaved!
Alla till Gislaved!
Länkar:
http://www.fcs.just.nu
http://www.fcs.just.nu
Sv: Var är vinnarskallarna?
Jag var upp även på dagens träning och tycker Gästrin, Nordstrand ser heta ut. Nilsén var tillbaks han var inte med igår, Leijon var inte med idag på isen han körde ensam vid sidan av isen. Medin såg pigg ut också hoppas han är tillbaks snart. Junioren Bremer såg stabil ut dessutom han kan nog ta en plats i framtiden.
Länkar:
http://www.fcs.just.nu
http://www.fcs.just.nu
« Föregående · 13776
Hur är det med Medin?