Vi är ett bottenlag!
« Föregående · 15288 Till forumet
Sv: Vi är ett bottenlag!
Kalla dock inte Mörrum för mediokert motstånd de ligger ju faktiskt tvåa nu och gjort den ena överraskande matchen efter den andra. Örebro är dock mediokert motstånd och kommer med all säkerhet att hamna sist i serien, enda anledningen att TAIF inte vann där var att de inte satte chanserna tyvärr. Serien är ju jämn vinner vi på söndag så har vi häng på fjärdeplatsen igen. Som det såg ut innan serien drog igång kommer att bli jämnt och hårt inga gratis poäng!
Bilder från ikväll är nu upplagda på FCS sida!
Bilder från ikväll är nu upplagda på FCS sida!
Länkar:
http://www.fcs.just.nu
http://www.fcs.just.nu
« Föregående · 15288
Jag tyckte matchen mot Gislaved på fredagkvällen var helt logisk att vinna. Positiv vändning mot Hammers senast och bra fart på träningarna(iallafall om man får tro Merxx & co). Men vad sker? Jo utskåpning mot ett lag som många rankar som sämst i serien. Det verkar inte som TAIF på något sätt kommit över bortaspöket. Man blir så jävla besviken när TAIF "aldrig" kan ta en övertygande bortaseger utan alltid måste lita på sin hemmastyrka. Och sluta nu alla positiva TAIF-själar med att försvara TAIF. Gör de en bra match ska de haussas, men de ska också få höra när de ännu en gång gör sina supportrar besvikna på bortais.