Viktig Seger!!
« Föregående · 20751 Till forumet
Sv: Viktig Seger!!
Gu va gött!
Lägg märke till att jag tippade 2-6 till Tranås i måndags kväll!
Viktigt att Throgen fick göra en bra match!
Lägg märke till att jag tippade 2-6 till Tranås i måndags kväll!
Viktigt att Throgen fick göra en bra match!
Sv: Viktig Seger!!
Nu vänder det!
Medin två mål och Liket gjorde även han mål ikväll, som vanligt!!
nu tar vi IK
Medin två mål och Liket gjorde även han mål ikväll, som vanligt!!
nu tar vi IK
Sv: Viktig Seger!!
Men målskyttarna stämde ju inte Merxx...nädå bra tippat! Hur var det nu Hasse sa igår "Throgen kommer att göra en kanon match..." stämde rätt bra det. Äntligen bortaseger!! Mycket bra refererat på radion också tycker jag. Härligt att höra när Liket trampar förbi gamle Jakobsson hade ju varit guld att se det. :)
Sv: Viktig Seger!!
Ändå det allra bästa när man hör att Holmis gör sitt mål med hjälp av den gamla skridskofinten!
Sv: Viktig Seger!!
Det är härligt med optimister som "taifaren" till exempel : "Nu vänder det" skriver han/hon efter en seger...
Jo visserligen så vann taif en match över tabell jumbon örebro.
Jag hade inte accepterat nått annat en seger. Jag tror ingenting har vänt. Jag tror taif kommer forsätta att spela dåligt tills nånting görs. Men men man ska inte bara klaga, självklart gläds jag av segern. Å kanske kanske kan det vara ett steg i rätt riktning.
Jo visserligen så vann taif en match över tabell jumbon örebro.
Jag hade inte accepterat nått annat en seger. Jag tror ingenting har vänt. Jag tror taif kommer forsätta att spela dåligt tills nånting görs. Men men man ska inte bara klaga, självklart gläds jag av segern. Å kanske kanske kan det vara ett steg i rätt riktning.
Sv: Viktig Seger!!
Till flyguy!! Självklart ska man ha krav på laget. Men se det så här, innan matchen hade örebro 10 p och taif 11p, det är inte så stor skillnad och då är det ofta hemmaplan som avgör. Jag tycker det är mycket starkt att vinna efter alla skriverier och klagomål som har varit innan, det visar på att det finns en lagmoral och det var verkligen dax att plocka fram den nu.
Självklart är det ett steg i rätt riktning, det kan ju inte vara något annat när man tar första trepoängaren på bortaplan.
Nu är IK nästa lag att mala ner.
BARA ÄLSKA INTE HATA!!!
Självklart är det ett steg i rätt riktning, det kan ju inte vara något annat när man tar första trepoängaren på bortaplan.
Nu är IK nästa lag att mala ner.
BARA ÄLSKA INTE HATA!!!
« Föregående · 20751
Forza Taif 6 - 2 nu tar vi Vamnarna på söndag