OS truppen släpps nästa vecka här är mitt förslag :)
Målvakter Henrik Lundqvist - New York Rangers Mikael Tellqvist - Toronto Maple Leafs Daniel Henriksson - Färjestads BK
Backar Niklas Lidström - Detroit Red Wings Mattias Öhlund - Vancouver Cannucks Kim Johnsson - Philadelphia Flyers Mattias Norström - Los Angeles Kings Dick Tärnström - Pittsburgh Penguins Kenny Jönsson - Rögle BK Marcus Ragnarsson - Almtuna IS Niklas Hävelid - Atlanta Trashers
Forwards Peter Forsberg - Philadelphia Flyers Mats Sundin - Toronto Maple Leafs Daniel Alfredsson - Ottawa Senators Henrik Zetterberg - Detroit Red Wings Markus Näslund - Vancouver Cannucks Per-Johan Axelsson - Boston Bruins Tomas Holmström - Detroit Red Wings Mikael Samuelsson - Detroit Red Wings Markus Nilsson - Calgary Flames Jonathan Hedström - Anaheim Mighty Ducks Samuel Påhlsson - Anaheim Mighty Ducks Daniel Sedin - Vancouver Cannucks Jörgen Jönsson - Färjestads BK
mattias - 74: Hehe. Jag sa det till en polare lite på skämt när han rundade Crosby och hängde in GWG häromdagen. Personligen och vad jag även tror kring landslagsledningen så kommer han inte komma med. Som jag ser det är han ändå en ... | Läs mer
Målvakter
Henrik Lundqvist - New York Rangers
Mikael Tellqvist - Toronto Maple Leafs
Daniel Henriksson - Färjestads BK
Backar
Niklas Lidström - Detroit Red Wings
Mattias Öhlund - Vancouver Cannucks
Kim Johnsson - Philadelphia Flyers
Mattias Norström - Los Angeles Kings
Dick Tärnström - Pittsburgh Penguins
Kenny Jönsson - Rögle BK
Marcus Ragnarsson - Almtuna IS