Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Spelade duellen och fick en fråga där det frågades efter vad boken hette där man skrev opp spritinköpen förr i tiden. Jag svarade motboken och svaret var motbok . Hmm
ja, jag vill inte heller gegga ihop alldeles för många spelare ur vårt lag i samma division, så jag tog den Ali lämnade efter sig i allsvenskan.
Ali var på hugget igår. Jag torskade i en musikliga mot honom...
På min bekostnad din j-kla tryffel! ;-)
Grattis, och lycka till i ettan nu. Jag ska försöka ta mig dit nästa säsong istället...
Igår var förövrigt en tung dag mot dig, tror jag torskade 4 av 5 matcher mot just dig... :-(
Stigsson och jag avancerade till DIV 3 i ISHOCKEY.
The Only Way Is Up
Efter att vi tagit oss samman i motvind vill det nu till om vi ska lyckas trilla ur. Jag tänker ännu inte ropa hej, ty bäcken är ännu inte korsad - men den såpade delen av spången har vi nu lämnat bakom oss.
Är det någon annan som planerat att klättra i gracerna?
Där gav vi skåningarna på nöten! Bra jobbat! Extra skönt för mig, som ju beblandar mig med dem.
Sorry för mycket av det goda. Min division skall det vara :)
Ny kul liga om diverse i Vetgirig , vi är just nu fyra stycken från HS med i den och Mattias-74 behöver någon mera i sin division, se länk .
Lagtävlingen har jag försökt att inte missköta allt för mycket men har tyvärr någon W/O där med. Kolla gärna om dibrylutimo kan hitta en ny spelare att ersätta mig med?
Varför svarade du inte samma alternativ på alla 3 så kanske du hade haft rätt på någon :-)
| difzi | - | Rocky88 | 3 | - | 3 | (0:34 | - | 0:44) |
Grattis, du vann matchen!
Vid tidsskillnad mindre än 10 sek. räknas matchen som oavgjord (vid lika antal rätt)
Jag tolkar omröstningen som om
Ja, vi vill ha sommarlov - från midsommar till skolstarten.
Ska vi rulla en vända till på HS-ligan och HS GeoLiga, som går i mål i dagarna?
Angående Raketen, så har jag löst den historiken genom att bara ha med de tre första divisionerna. Min textfil med alla säsongerna kompletta med alla divisioner är 68k stor, och undersiden blev full gissningsvis vid 32k.
Lagtillhörigheten i nickmatrixen kvarstår dock, trots att Difzi gjort en strålande sammansättning. :o(
Ja, det finns lite olika sätt att ramla ur en division.
Vad sägs om min bedrift i div 6:32?
Efter en inledande vinst på walk over så har jag lyckats förlora samtliga återstående matcher (6 stycken) på tid.
Blev distanserad av ettan och tvåan med 10 poäng samtidigt som vi haft lika många rätta svar alla tre.
Häpp! :-)
haha ja sådana är alltid roligt. Jag fick en matematik fråga, enkel uppgift men ändå en tidskrävande fråga, gick väl mindre bra.
Jag lägger till att den tanke man får precis innan man skriver Sverige är:
"Ha! Gratispoäng!"
Djävligt fult.....
Min favoritfråga att svara fel på, är då det displayas en stor svensk flagga framför en, och man har en ruta att skriva i.
Då skriver man glad i hågen 'Sverige', och trycker [ OK ] - samtidigt som man ser att det frågas om 'vad huvudstaden heter till detta land'.
Det brukar inte generera ett rätt och riktigt svar, så att säga.
Lycka till.