Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
mattias - 74:
Nu höll jag på att be dig fråga Huokko, men det är bäst jag håller klaffen. :0/
Något sån't har jag inte sett till, VG funkar som förväntat utan trassel - förutom att det går fetsegt. Jag har avbrutit min uppladdning inför Raketen, och har nu bytt ISP.
Få se om det går bättre.
Jag gör det också!
Sedan kommer det nåt jävla skit om att jag skall installera insticksmoduler ?? Vad fan är det ?
Gidde:
Jag upplever VG som segare.
Kanske ska fråga hur de hanterar sina .png-bilder... :o/
Jamen du, i dom där lägre divisionerna är det ju inte så svårt att vinna alla matcher..
Hmm... ;-)
/T (som oxå vann alla matcher i diversehandeln, hehe)
Kanske inte var så snyggt, men jag upplever faktiskt att siten går snabbare nu..
Wayne Gresky:
Du som brukar tillbringa lite tid i deras forum, har de flaggat nånting för att VG skulle ömsa skinn?
Japp, jag vet det.
Var ju inte direkt hårt motstånd i den där divisionen (Hej mattias! ;-)
Men kul ändå att vara helt obesegrad genom en liga, det har inte hänt mig så ofta....
Hehe, du har redan smiskat till mig ett antal gånger i diverse ligor och lagmatcher, så jag är redan van ;-)
Vänner har väl mest den fördelen att man enkelt ser vilka "kompisar" som är online, samt kan bubbla dom utan att hoppa omkring för att leta rätt på deras "hemsida".
F ö har jag ingen autologin på HS, jag vet inte ens hur det fungerar.....så det kanske är bäst att jag låter det vara som det är. En fråga bara: Vad innebär vänner på HS? Vad är fördelen (eller nyttan) med att ha sådana? Ser att nån förvirrad själ råkat skicka en vänförfrågan men tar gärna en förklaring. (kanske finns det nån förklaring på sidan men jag är både lat o blind)
/T
Inget ont om dig Trusse, men du måste förstå oss andra att det är väldigt roligt att spöa just dig ;-)
Lyckas du anmäla dig till cupen under den enda dag den var öppen för anmälningar så är det allt ett bevis på att du besöker den här sidan rätt ofta.
Sen inser jag till fullo att jag inte tillhör "HS-familjen" och jag drar mig omedelbart ur HS-tävlingarna om någon så önskar. Jag är trots allt här mest för hockeyskvallret....men även diskussionerna om VG är intressanta. Ligorna och cupen är mer som en bonus där man kan ta hämnd på alla disorienterade själar vars favvolag haft tur och råkat ta poäng av FBK.
Vill också ge en stor eloge till utvecklare och moderatorer på den här sidan. Gillar den nya layouten, även om jag ibland har problem att hitta allt jag vill, men det kommer nog med tiden.
/T
Ett ord som står inom citationstecken heter väl inte citationsteckencitat heller? ;)
Ord som står inom "........" kallas för ".........".
Hur skulle ni svarat?
Jag uppfattar det iaf som att man ska svara med 2 ord, ett på varje streckad linje.
Alltså med orden citationstecken och citat.
Fel: man ska bara svara citat, dvs det som ska stå på den sista streckade linje.
Solklart formulerad fråga, eller hur.... :-/
Du och jag Ali!!
Skönt att man inte är ensam som är en gammal gubbe! ;-)
Men hon var snygg!
Hade inte missat henne om jag sett någon av filmerna, såååå gammal är jag inte...
Alisandali: Nu blir jag lite orolig även om "gubben" är gammal.
Keira är en av nutidens hetaste skådespelerskor och det på mer än ett sätt.
Kvinnlig huvudroller i bla "Pirates of the Caribbean"-filmerna och "Bend it like Beckham"
[bild]cm1.dotspotter.com/media/0/80/1/keira-knightley-34.0.0.0x0.350x425.jpeg[/bild]
Stigsson:Och vem tusan är Keira Knightley ??
Är det nått som ska ingå i allmänbildnig , då har då jag missat nått .
Metal Guru:
Det var lika segt med två olika ISP:er.
Men nu är Raketen avklarad i varje fall.