Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Är det nån som inte vill vara med så ta bort er självaeller säg till här.
vill nån vara med så anmäl er på www.vetgirig.nu/qleague.php?lid=4846&left=1
Och för egen del känns det väl nästan som att man kan kasta in sin VG-handduk när man betraktar motståndet i VL nästa säsong. Klarar jag mig kvar ska jag fasen dansa en Jigg.....typ. :)
/T
Blasphemy! Trusse:
Men ålrajt, tack för grattisarna - men ska det bli nåt av det här så måste jag hålla mig kvar en stund. Jag tror att det är lättare att rasa, än att ens hålla sig kvar på dessa höjder.
/T
Det är väl möjligtvis inte MGuru du avser?
I sådana fall så tror jag faktiskt att du just gjort honom gruvligt besviken, men jag stämmer gärna in i gratulationskören angående hans avancemang! :)
Han är nämligen Moring ;-)
/T
Du menar Cambridgekuren den Handfaste?
Trusse:
Så du är en ful farbror?
Dock konstig retorik från en 15-åring. Han måste vara typ nio i skallen, och därför rejält efterbliven. Men så jävla vass på Vetgirig...
Rain Man..?
/T
/T
Toppen!
Som det är just nu så måste man ju alltid köra matchen en gång till för att i lugn och ro läsa just eftertexter osv...
Bra att detta införs med andra ord.
Undrar om vetgirig loggar åldersuppgifter?
F ö verkar brynas11 inte intresserad av att svara på min fråga jag skickade till honom igår angående hans nya födeslseår. Jag får nog fråga igen. :)
/T
Kudvig/poolare/Handfast-gänget hade jag inte ens snappat förrän jag läste det här, så tack för infon!;-) Eats hustru Sirirat är en av dem som jag har lokaliserat på något sätt som jag inte ens minns, hon deltog förut med framgång i allehanda kategorimästerskap etc trots thailändskt ursprung, men henne har jag inte sett mycket av på sistone.
Tawny har ju också "råkat" skriva inlägg under namnet krita m fl och sägs ha en enorm släkt- och vänskapskrets som alla deltar framgångsrikt här och där (krita=dotter och dot=svärson? Om jag minns rätt) En intressant finess är att många av dessa misstänkta av någon anledning har valt att inte ta emot privata meddelanden:-) RomeoMontague är ett annat exempel på någon som plötsligt poppade upp som superstar i olika ligor, men vem det egentligen är har jag noll koll på - tyvärr inte heller jocondra som jag själv fått däng av ett antal gånger...:-/
Att sno segrar från barn i en barntävling är fan lägre än Glocalnet.
När det gäller ålder så verkar det svårare att ta hem gruppracet sedan Linkchef bytt lag. Olyckligt...
Tja. Ove Molin är ju fortfarande ung och pigg...
/T
Skönt att se att du spikade i sista spiken i kistan i föregående match också!
Bara Salle dyker upp så kanske det till och med blir en 4-1 seger där! :)
Of Wealth and Taste - MoDo Hyndasmiskers 0 - 2 Pågår
Rocknroll
/T
Trusse:
Se nu till att ta poäng i din sista Länder och stater-match, så att min påtvingade dubbel-w.o inte får avgöra vem som tar slutsegern.
Annars tycker jag hela vetgirig segar som faen mest hela tiden efter att tugg-buggen fixades för en handfull dollar se'n.
Wayne Gresky:
Jag drog på munnen då ditt inlägg dök upp :oD
Men du skulle maskat så här istället, för att efterlikna kvällsblaskorna:
Min dotter spelar oftast på nicket "svart gaffatejp över ögonen".
"Hej! Såg i forumet att du tog upp att jag hade mer än et nick! Förstår inte varför det skulle intressera dej eller varför det skulle tagas upp. Min dotter spelar oftast på nicket "maskat nick". Men då kan du väl ta upp alla som har två eller flera nick, har ju de flesta."
Le voila, Frisco!
http://www.vetgirig.nu/phpBB2/viewtopic.php?t=2426&start=45&sid=777496997e4829e0a7b140f75378edef