Sista omgången pågår i GeoLigan.
Från meddelande-fältet däri:
Hej, följande användare kommer tas bort inför nästa säsong, om ni inte reggar er på Hockeysnack enligt nedan: cambridgekuren, Handfast, kudvig, pannben, poolare
Finns ni redan registerade, men under ett annat nick, säg hej i www.hockeysnack.com/arena/Vetgirig.nu/inlagg.php alternativt bubbla Metal Guru.
Jag tycker att vi borde ha samma regler i ligorna, men å andra sidan borde jag då ha förankrat GeoLigans förändringar här.
Info om HS-GeoLiga, som också givits i tävlingens gästbok:
-------------------
Det här är en liga enkom för Hockeysnackare. Ombord i tävligen har vi idag en handfull nick som snubblat in från annat håll, alternativt inte givit sig tillkänna på HS. Inför nästa säsong tänker jag rensa bort icke kända nick härifrån.
Ni som känner er träffade, men vill fortsätta vara med, registrera er på www.hockeysnack.com
Medlemsskap är gratis. Använd gärna samma nick som ni använder här. Om ni vill kan ni sedan babbla vetgirig med oss andra i vetgirig-delen av siten.
Plus en sista not:
En person = Ett nick = En tävlande.
En person kan alltså inte tävla under flera nick.
Hoppsan, det har slattat in en massa nytt folk i Div 3 idag.
Är skeptisk till att någon av dessa är HS-are:
cambridgekuren, kudvig, poolare, jumu01, Handfast, pannben
Nån som har en aning om hur detta nya blod hittat hit? Eller är någon av er nya här bland oss?
Första säsongen är ännu inte riktigt klar, men vi kan ändå gratulera El Maco till sin första HS-titel. Trots ett litet handicap i första omgången, där han pga administrativt strul bara fick 20s att försöka nita Huge/PAW som hade ordinarie 2:20 att spela på, vinner han i stor stil.
Även Salle i Div2 verkar inte ha lidit i det långa loppet av tvångstiden, eftersom han vinner sin serie och får gå upp och brottas med de stora geograferna.
Grattis än en gång.