Tror ja blir tvungen att dra mig ur samtliga tävlingar på vetgirig nu, kommer ju inte in på sidan alls nu. Det är hopplöst att ladda upp den, går inte via länkar heller. Har förlorat flera matcher på WO tack vare detta problem.
Frisco: Kan ju tillägga att mitt första inlägg idag, var mest av en skojig 'nitpicky'-karaktär, och att det egentligen inte spelar nån större roll för min del heller...
HS-ligan är slutspelad. Nån mer som vill vara med? Anmäl er. Ligan startar igen nästa vecka. Uppskattningsvis redan på måndag. Nån som mot förmodan vill hoppa av? Gör det.
mattias - 74: Äh, skylla på datorn för att man förlorar. Amatör. Du kunde väl åtminstone skyllt på att grannens hund sprang iväg med tangentbordet eller något annat fantasifullt. ;)
Så vann Paddan mot mig i HS ligan tack vare att min dator hackar, för vilken gång i ordningen, nån som vet vad man kan göra för att förhindra detta? Oerhört jobbigt när det tar uppemot 8 - 10 sekunder efter att man svarat innan nästa fråga kommer.
El Maco: Hehe. En säsong att glömma för mig. Hade trots allt rätt på alla sportfrågor i förra matchen. Dock missade jag den 4:e frågan. Har ingen aning om vad rollfigurerna heter i Sagan om Ringen. Men det visste motståndaren. Heders till honom.
Frisco: Hela tabellen finns inklistrad i ett inlägg i cafét, så den finns bevarad till eftervärlden. Undrar om det inte var Salle själv som hade sparat den... :)
Frisco: Vad händer? Uppochnervända världen? Fjolårets toppduo, Frisco och Portello i botten. Det verkar bli en ny segrare. Och det är väl bra för sporten...
Och att jag blandade ihop matcherna alldeles här innan, det ska ni inte bry er så mycket i. Det var ju inte Alisandali jag skulle möta (den här gången i alla fall)
Jag har ibland haft liknande problem. Mina problem har uteslutande varit i IE7.
Om du kör med IE, byt till Firefox.
Jag har också avinstallerat IE7, och återinstallerat den. Efter det har mina problem varit betydligt mindre.