Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Tja. Ove Molin är ju fortfarande ung och pigg...
/T
Skönt att se att du spikade i sista spiken i kistan i föregående match också!
Bara Salle dyker upp så kanske det till och med blir en 4-1 seger där! :)
Of Wealth and Taste - MoDo Hyndasmiskers 0 - 2 Pågår
Rocknroll
/T
Trusse:
Se nu till att ta poäng i din sista Länder och stater-match, så att min påtvingade dubbel-w.o inte får avgöra vem som tar slutsegern.
Annars tycker jag hela vetgirig segar som faen mest hela tiden efter att tugg-buggen fixades för en handfull dollar se'n.
Wayne Gresky:
Jag drog på munnen då ditt inlägg dök upp :oD
Men du skulle maskat så här istället, för att efterlikna kvällsblaskorna:
Min dotter spelar oftast på nicket "svart gaffatejp över ögonen".
"Hej! Såg i forumet att du tog upp att jag hade mer än et nick! Förstår inte varför det skulle intressera dej eller varför det skulle tagas upp. Min dotter spelar oftast på nicket "maskat nick". Men då kan du väl ta upp alla som har två eller flera nick, har ju de flesta."
Le voila, Frisco!
http://www.vetgirig.nu/phpBB2/viewtopic.php?t=2426&start=45&sid=777496997e4829e0a7b140f75378edef
/T
Här kan man inte snacka om ilska eller fel, snarare apati och - ja, jag vet inte...
Försök svara rätt på den här frågan:
http://i375.photobucket.com/albums/oo199/mGuruwich/vetgirig-1.gif
Matchen är i denna liga, omgång 13 mellan mig och Grooogy. Läs gärna kommentarerna...
http://www.vetgirig.nu/qleague.php?lid=6118&lpin=0&left=1
Haha!
Nej du, så många är det inte.
Och speciellt inte i vetigirig.nu ;-)
Att förlora mot en leksing är aldrig kul, och absolut inte i en match där båda får full pott men jag torskar på tid pga tre hängningar på 5 frågor.. :-(
Men, men du kanske har rätt...
Är det fortfarande Bröderna Umeå som prenumererar på förstadivisionen i den ligan?
Nejdå. jag har drabbats massor med gånger.
Men den där gången var en j-vligt viktig match som kostade mig nedflyttning, samt att mattias-74 klarade sig kvar ;-)
Då är du en lycklig människa, om du bara drabbats en gång i en random gäsp-liga... ;0)
Det vore ju mycket trevligt!!
Tyvärr några dagar för sent eftersom den kostade mig en oavgjord match i Ishockey-ligan.... :-(
Grattis mattias!!
Men nu lägger jag f-n snart ner detta, jävligt tråkigt att torska när vetgirig hänger 3 ggr just på denna omgång som faktiskt var så enkel att det var klart att den skulle avgöras på tid!!!!
mattias-74 - AGF 5 - 5 (0:33 - 1:06)
Urk säger jag bara, om inte vetgirig får ordning på dessa hängningar så kommer jag nog att sluta spela där.... :-(
AGF - vaabraa 8 - 8 (1:20 - 1:19)
Tidsdiff (s) för oavgjort: 1
När man läser detta tycker jag inte att ovanstående borde rendera i en förlust...
:-(
Wayne Gresky:
Du kan ju fråga i den där tugg-tråden om nån av vetgirigs administratörer kännt av problematiken med hängningar... :o)
Wayne_Gresky - stefan 5 - 0 (0:29 - 3:00)
Första frågan förresten: Vilka blev svenska mästare i ishockey 1979? :)
Japp, både igår och idag har det varit helt omöjligt att spela matcher!
I HS-Raketen så hann jag svara på 3 frågor, fick 1 rätt men lyckades ändå klara oavgjort mot AM, antar att han hade samma problem...
Helt otroligt så det laggat dessa dagar... :-(
Blä!
Kan ju f ö bli skoj o se hur de här lagen kommer att leva vidare om nu Henko gör allvar i sina hot och hoppar av VG. Kanske PhilipMarlowe är en lämplig ersättare. :D
/T
Vi gör ett litet juluppehåll, annars tror jag risken för wo-matcher ökar markant.
Återkommer när skolorna börjar igen, typ...
Det pågående säsongen spelas naturligtvis klart.
När det gäller ålder så verkar det svårare att ta hem gruppracet sedan Linkchef bytt lag. Olyckligt...