Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
You have arrived at this page because the domain name you entered is registered but not currently active on the Internet. If you have recently registered or modified this domain name, you can expect it to become active within the next 24 hours.
Och de som vill ha en direktlänk till ligan under lupp, så kommer den här.
Det känns nästan som att det är dags att fimpa det mesta på VG nu.
/T
Tror jag hädanefter konsekvent ska gratta Megalodoras då siwash vinner, och vice versa.
Ja just ja, trippel-erika.
Hon läste jag något Wayne-inlägg om.
De där var väl en famlilj som spelade tillsammans, om jag inte missminner mig. En av Waynes käpphästar.
Finns många wo-matcher som är besynnerliga, denna t.ex:
www.vetgirig.nu/qteammatch.php?chm=6225830&lid=7294
Dom är obesegrade, men ifrågasatta, eftersom flera av dom spela i Barncupen men verkar kunna väldigt mycket mer än ungdomar. Helt tvärt lämnar hela laget wo i samma match, visst är det konstigt?!?
Metal Guru:
Här är en till detalj som kan vara en pusselbit , båda lämnade W O samtidigt i Vinylbaren nyligen i division 1 :
Omgång 1
- [01-30 18:44] Linkchef Spelar du dubbelt?
Det vore trevligt om du och 'siwash' kunde förklara er i forumet. Många undrar nu om ni är samma person. Är det så att det är samma person som står bakom de två namnen kommer jag att avsluta mitt deltagande på VG, om inte 'ni' gör det före mig. Jag hoppas verkligen att jag har fel och om jag har det ber jag att få återkomma med en ursäkt. 'Ljuga för mor på julafton? Nej! Rakryggat yppa sanningen? Ja!' M v h LC - [01-30 18:45] Linkchef Spelar du dubbelt?
Det vore trevligt om du och 'Megalodoras' kunde förklara er i forumet. Många undrar nu om ni är samma person. Är det så att det är samma person som står bakom de två namnen kommer jag att avsluta mitt deltagande på VG, om inte 'ni' gör det före mig. Jag hoppas verkligen att jag har fel och om jag har det ber jag att få återkomma med en ursäkt. 'Ljuga för mor på julafton? Nej! Rakryggat yppa sanningen? Ja!' M v h LC
Ord och inga visor av LC.
Ja, dit upp har jag inte nått ännu - så det kan jag inte kommentera...
Får ju säga till gossarnas försvar att i flertalet geoligor som jag kollat finns bara den ene eller den andre med.
Dock möts de i nästa omgång av Geografi League :0)
...räknar DU för fort, Siwash - där var jag för snabb...
Fast som vanligt räknar jag för fort - Tawny har ju fortfarande chansen (sorry alla!)
Grattis, Retor - nu är det klart!
Å fan. Och jag som boxas med de där i varje Geoliga som finns...
ASG!!
VSB skulle min lärare skrivit på tavlan efter den där monologen...
:)
Det är inte lätt med pronomen. :)
/T
Under händer ibland, och i omgång 2 så hände ett i denna cup!!
Nu kommer det väl inte att hjälpa i slutändan, men för stunden känns det underbart.
Lagomt till min pension med andra ord! :)
Bra, då får jag något att göra där på hemmet..
Välkommen Androklez kul att du hittat hit (med liiite hjälp), och sammtidigt kan jag ju passa på att tala om att HS har fått ett nytt lag i Lagligan .
Härligt!
Även jag hälsar honom välkommen.
Tycker faktiskt jag känner igen det där scenariot också, men det kanske inte var androklez som jag spelade en hel säsong mot?
Eller så hoppade jag in i samma liga efter att du gått upp M_Guru ;-)
Då passar vi på att hälsa nästa VG-spelare välkommen in hit.
Denna gång är det androklez som är ny. Han och jag har ett litet speciellt förhållande, efter att vi som nyanmälda hamnade i en bottenserie i en musikliga, där vi spelade en hel säsongs matcher mot varandra.
Vi fyllde den musikligans messageboard med girliga kommentarer åt varandra, och har sedan dess kommit med glada tillrop alt. pikat varandra friskt när vi mötts.
Återigen, välkommen.
Grattis!
Snart hoppar du väl av även den ligan, så då kanske jag får chansen att avancera ;-)
Om man bara spelar märker man inte att det plötsligt är en viktig kvalmatch...
Därför jag misstänkte att man gick efter inspalde poäng mellan kvallagen eller nåt sånt för att avgöra vem som ska få gå upp.
Som sagt har jag aldrig riktigt fått klart för mig hur det är tänkt att kvalen ska fungera.
Utan att kolla tror jag de hamnar på plats 4-6 i sin Div 3.
Om nu serierna innehåller 16 lag får de möta ett av lagen på plats 11-13 i vår serie Div 2 i en direkt avgörande match. Segraren spelar i den högre divisionen, förloraren gör det inte.
Nolaskogarna har tyvärr sugit i sig helium, för att kunna svara roligare på svaren.
Lätt uppblåsta har de därför direktstigit upp en level, så OM ni skulle klara kvalet får ni vänta ytterligare en säsong på att (tidigast) försöka pulvrisera dem.
Klara för kval till div2, i kavaj!!!
Snart väntar derbyn mot masar och nolaskogsare...
Bra jobbat säger jag till Portello (JimmyJoe) Poffa (Poffa) och undertecknad (PAW).
Fast laget är en aning rumphugget och borde kanske döpas om, då vi har skador på vår Timråit och Djurgårdare.
Tunnisar... ;-)
Har gjort den resan själv ett par gånger och det är alltid lika roligt att försöka jobba sig tillbaka till finrummet.
Väl mött i tvåan då. Men nu blir det inga mer upptåg från min sida.
Gurun får ju ett helvete med att reda ut det hela... ;-))
Lovar att inte göra om det igen.
Jag blev bara så full i skratt över hur slumpgeneratorn kunde alstra 7 i mitt tycke helknasiga frågor.
I ivern att berätta och i visshet om att de flesta säkert inte skulle ta det så allvarligt, så avslöjade jag frågorna i förhand.
Vi har ju hållit på några år nu med Vetgirig härinne och ett litet felsteg i en liga där man dessutom åker jojo upp och ner och nya vinnare koras lika ofta som Brynäs byter tränare, så tänkte jag att: va fan.....
Men ack vad man bedrog sig. Här vimlar ju av vinnarskallar (härligt!) som hatar när nån tomte kliver in och sabbar upplägget.
Frågan är: var finns vinnarskallarna när det egna laget torskat i ES?
Då har vinnarskallen helt plötsligt bytts ut mot gamnacke....
;-)
Wayne Gresky:
Visst - men OM hon bara hade haft tre rätt hade hon inte klått mig med fyra. För ser du - jag visste inte hennes resultat i förväg.
Då hoppas jag att alla är nöjda och glada efter lite dåkusåpa-div1 i HS-Raketen. Bortröstade blev Huge och mGuru, och prispengarna hamnade i Göteborg.
PS. Slas-frågan felanmäld. Båda varianterna tycks ge rätt.
We are all the winners, pom pom...
Grattis Frutdrop!
Precis vad som behövdes...
| Pl. | Medlemsnamn | Omg | V | O | F | Res. | Tid | Po. |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Fruitdrop | 2 | 2 | 0 | 0 | 9 | 2:05 | 4 |
| 2 | MGuru | 2 | 1 | 0 | 1 | 8 | 1:51 | 2 |
| 3 | PAW | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | 2:05 | 0 |
Sista omgången (3)
| MGuru | - | Fruitdrop | 2 - 5 | (1:30 - 1:08) |
Fast jag är ju mitt i frågorna, så tiden borde gå...
Fråga fyra är i varje fall av det YTTERST intressanta slaget, ett fall för felanmälnings-akademin:
Ämne: Stig Claesson
Fråga: Vad heter Stig Claessons debutroman?
Helvete. Tiden går inte MELLAN frågorna.
Nu måste jag svara fel...
Har legat på VG hela kvällen, och har inga sådana problem.