Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Inte för att jag vill vara petig, men jag tror min länk funderar bättre än dina... ;0)
Har någon av er tips på fler tävlingar ni tycker borde vara med i "Andra Ligor", hör av er på ett eller annat sätt.
Lysande!!
Var inne och fixade till lite på sidan, så nu kanske även länkarna funkar?!
:)
Har gjort en ny undersida. Om ni letar finner ni.
Och om jag kunde, hade fler länkar funkat.
Hade själv ett djävla oflyt med domaren (läs: idiotiska frågor) :-)
Albylien är ju även ett fiktivt land som då och då dyker upp i Dilbert. Lite research där bäddar nog för kluriga frågor. :)
Åh. Om du hade mensvärk skulle du också knapra Ipren!
Jag har bestämt mig för att också göra ett ämne. Det blir Albyler jag kommer behandla.
Vad kan ni om Treo, Magnecyl och Ipren?
Typiskt.
När det för en gångs skull verkar ha varit ngt för mig, så åker man och handlar på Konsum..... :-)
löjligt egentligen att jag har så mycket teknikstrul med denna site. men å andra sidan är det väl bara när man räknar sekunder som man märker sån't. laggar nån annan sida så jag blir irriterad är det bara slutbesökt...
Det sket sig i starten för mig också , fast tre lyckades ju ta sig in i mål .
Ha ha, då gick alla tre i mål ändå. Tji fick jag i min skadeglädje!
Inte den minsta lilla alkan?
Äh, den är visst inte klar än...
...men ingen gick i mål ändå - de tre som hade rätt på nionde plumpade allesamman! Där fick ni!
Ser att jag fick plump på första frågan, samt att ingen gick i mål.
Jag har inte heller någon tur med Vetgirig f.n.
Anmälde mig till Herre på Täppan, och se'n fick åka iväg för att hämta folk på stationen. Hinner hem, får upp sidan med 1:44 kvar, under countdown.
Får upp första frågan, MEN
när jag svarar får jag "Page Has Expired" SAMTIDIGT som virusuppdateringen drar igång OCH datorn suger i sig nån jävla uppdatering.
Herre på Täppan har aldrig varit min gren.
Vi har chans på oavgjort om du och mattias gör vad ni ska.
Men känn för all del ingen press.... ;-)
Funderar f.ö på att vila upp mig ett tag efter den slitsamma holmgången i Raketen.
Kryss mot dig och w.o mot mattias tog på krafterna...
Det är inget roligt när datorn bara hänger sig i mellan 15 sek upp till över minuten , man blir lätt stressad om man får chansen att svara på några flera frågor efter att brukjävelen varit död ett tag .
Oturligt nog har jag "sparat" matcher jag måste spela innan 24.00 , så det är bara att hoppas det blir bättre senare ikväll .
"Intetsägande. Sett ur allmänbildningssynpunkt, kan det inte bli sämre än så här."
"Finns inget allmänbildande i detta. Ett ämne för besserwissrar gjoirt utan kunskap och med saxade svar."
Hoho!
Vad diggar ni denna fråga?
Ämnet är "Avancerad vinkunskap"
"Vilket är Oechsle-graden för en Beerenauslese?"
Osså får man 5 likartade alternativ (i intervall som alla är mellan 80-120).
Kan säg att jag gissade fel... :-(
Efter lite googling så visar det sig att detta har med mycket socker som finns i musten. Ju mognare druvor, desto högre Öchsle som det heter på tyska.
Jag ska villigt erkänna att jag på förhand kände mig degraderad till div 3 när jag såg motståndet men med alla tre på samma poäng och 8, 8 respektive 7 rätt så tog jag hem det hela på bättre sammanlagd tid mot MGuru. Känner inget annat än ren stolthet just nu!
Div 1 here we come again!
För övrigt fick jag veta att Kronblom32 avreggat sig ifrån HS-Cupen vilket betyder att jag kommer vinna matchen trots ynka 1 rätt. Känns stabilt!
Det innebär i sin tur att det blir en helt avgörande match mot Fruitdrop i sista omgången om vem av oss som skall nå slutspelet! Rafflande!
Nyss?!
Jag spelade en match också nämligen, där det hängde...
Fick tillbaks sessionen, men det kostade mig en halv minut, så den matchen ser jag som förlorad redan...
Urk!
Fy fan vad sne jag är.
Gör min inledningsmatch i högsta divisionen i Geografi Leuge. Plockar upp första frågan om Bolivia - nån fotbollsfråga om deras insatser under tre vm som jag fått flera gånger tidigare. Svarar rätt, och noterar 0:06 som deltid. Testosteronet är på högtryck, och så fethänger hela Vetgirig-sessionen.
Kan öppna andra fönster, men hela Vetgirig tycks vara puts väck. Tack för det, televerket.
Nåväl, börjar ge upp - men rätt vad det är kommer fanskapet tillbaka. Svarar på nästa fråga, också den rätt - men får tillbara det underbara svaret:
Tyvärr. Tiden är ute. 2:22
Jävla fan i helvete.
Klubban fanns tyvärr inte bland valfrågorna, så jag valde bort allt som inte hade med hockey att göra, och kvar var pucken.
Fiffigt va!
Tuffa frågor i vår match i sportmästaren.
Vad skjuter man med i ishockey? Svar: puck.
Hur lång är en fotbollsmatch? Svar: 2x45min.
Jag lovar - två säkra!
Föll på att jag bara bjöd på efternamnet på den franske baronen Coubertin som grundade de moderna Olympiska Spelen.
Skit Pomfrit. ;0)
Man kan ju säga att vi är så gott som klara för div 1 nästa säsong. Ska till mycket nu om vi ska missa.
Hehe!
Jag förutsatte bara en sak, och det var helt klart fel! ;-)