Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Säsongen 2025-26
Håller bara ett halvt öga på kvällens match som är betydelselös eftersom vi är klara, men 1-1 borta mot Troja efter första.
Sv: Säsongen 2025-26
Asså vilken lättnad. Det är klart! Det såg så mörkt ut ett tag när Västerås hade en segersvit och drog ifrån oss i tabellen, men grabbarnas avslutning på serien har varit helt suverän och man klarade sig kvar helt för egen maskin. IMPONERANDE! Vi kan se fram mot ännu en säsong i HA!!!
Nu ska jag fira med rom o cola!
Nu ska jag fira med rom o cola!
+ 1
Sv: Säsongen 2025-26
1-1 efter full tid. Västerås har 2-2 med 18 sekunder kvar.
Slut nu i Mora. VI ÄR KVAR I HA!!! OCH HÄRLIG STÄMNING I HALLEN SER JAG PÅ TV!
Slut nu i Mora. VI ÄR KVAR I HA!!! OCH HÄRLIG STÄMNING I HALLEN SER JAG PÅ TV!
Sv: Säsongen 2025-26
Asså jag pallar inte det här. Alldeles för mycket tid kvar, 4:30 nu. Mina naglar är lika avätna som en stubbåker efter slåttern.
Sv: Säsongen 2025-26
PåveMolin: Håller helt med dig.
Har bara sett målen på highlights från Västerås-matchen. Svårt att säga något om spelbilden där.
Christoffersson är fenomenal i målet. Står rätt placerad minst 9 gånger av 10.
Har bara sett målen på highlights från Västerås-matchen. Svårt att säga något om spelbilden där.
Christoffersson är fenomenal i målet. Står rätt placerad minst 9 gånger av 10.
Sv: Säsongen 2025-26
janersa: 1408 sa de i hallen att det är.
Har du sett något av Mora-Västerås?
Tycker Vimmerby spelar upp sig i andra och Södertälje är spelskickliga men jäkligt långsamma.
Vimmerby gör en riktigt fin andra..
Har du sett något av Mora-Västerås?
Tycker Vimmerby spelar upp sig i andra och Södertälje är spelskickliga men jäkligt långsamma.
Vimmerby gör en riktigt fin andra..
+ 1
Sv: Säsongen 2025-26
1-1 efter andra i en jämn och oviss match. Tycker dock vi känns säkra. Hoppas vi håller hela vägen ut nu. Västerås ligger under 1-2.
Sv: Säsongen 2025-26
Klockren stolpträff igen i mitten av andra. Kan inte nästa gå in? Mora hade 2-0 mot Västerås men nu är det 2-1. Nagelbitare detta.
GRATTIS VHC TILL EN FIN SÄSONG OCH TILL DET NYA KONTRAKTET!