Blir så uppgiven när jag ser Gnaget spela. Verkar inte finnas en samsyn på spelide. Vi förlorar skotten stort mot botten lag och de som spelade i 3: och 4:e linan i fjol ska leda laget..... nej denna tränaren var ett riktigt bottennapp
Hur länge ska vi vänta?
« Föregående · 2759860 Till forumet
Sv: Hur länge ska vi vänta?
Signature: jo han hade en fin spelar karriär men har ju inte gjort ngt avtryck som ledare/tränare på de andra ställen han varit på heller vad jag kan se. Verkar som spelarna har svårt att ta till sig hans spelsätt vilket det nu är...
+ 1
Sv: Hur länge ska vi vänta?
Lennartson: Håller med. Såg stavningen blev veteran när jag menade vettefan ang att vara tränare..
« Föregående · 2759860