Allsvenskan

Nationellt · 988 inlägg · 140 ämnen

Anti-Klimax

300134 Till forumet

Anti-Klimax
VIK support har nu laddat hela hösten och skrapat ihop 10st bussar mot Örebro borta. Det enda dom har talat om är Kexkross osv.

Och nu när hatmatchen snart är slut så leder HC med 4-2!
tror inte VIK spöade HC någongång i fjol heller!

Snacka om man skulle vara deprimerad

300134
Sv: HockeyAllsvenskan
Rip Kirby:

Förstår ärligt talat inte denna öht om jag skall vara ärlig men men
Sidan sköts av: Paddan Belix