Och Rögle har tagit ledningen men Växjö ska väl inte ta många poäng i denna serie.
Silly Season 2008/ 2009
1141827 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly Season 2008/ 2009
Metal Guru: Håller med. Lider mer er eftersom det endast var 2(?) mål som skilde oss från KS ifjol.
Sv: Silly Season 2008/ 2009
Bolivar:
KS är ju säsongens höjdpunkt, oavsett om man är där - kvar i ES, eller inte ens fick chansen underifrån!
KS är ju säsongens höjdpunkt, oavsett om man är där - kvar i ES, eller inte ens fick chansen underifrån!
Sv: Silly Season 2008/ 2009
mattias - 74: Det kan jag förstå. Hur kan man tröttna på hockey? Även om nu säsongen är slut för Luleå så känns det avslappnat att kunna kolla på KS utan att vara det minsta orolig:-)
Sv: Silly Season 2008/ 2009
Metal Guru:
Mycket AIK i den här tråden nu
Snackas om att fansen samlar in pengar till att få denna kille till AIK igen ..
Mycket AIK i den här tråden nu
Snackas om att fansen samlar in pengar till att få denna kille till AIK igen ..
Sv: Silly Season 2008/ 2009
mattias - 74:
Jag tycker inte han varit riktigt elitseriemässig i sin karriär. Ännu.
Jag tycker inte han varit riktigt elitseriemässig i sin karriär. Ännu.
Sv: Silly Season 2008/ 2009
Aik fortsätter att rusta för Elitserien. Tärnström, Heino och nu ryno ?
Länkar:
http://mrmadhawk.blogg.se/
http://mrmadhawk.blogg.se/
Silly Season 2008/ 2009
Tärnström klar för AIK
Ruskigt bra värvning till Gnaget!
Ruskigt bra värvning till Gnaget!
Länkar:
http://aik.se/ishockey/aikindex.html?/ishockey/200809/herrar/lasvart/080423_dicktarnstrom.html
http://aik.se/ishockey/aikindex.html?/ishockey/200809/herrar/lasvart/080423_dicktarnstrom.html