Allsvenskan

Nationellt · 988 inlägg · 140 ämnen

Ofattbar vändning!


Ofattbar vändning!
Leksand: Hur kunde ni göra så mot de tillresta supportrarna? Hur kunde ni koppla av mot ett lag som spelat i ES detta år? Hur kunde ni? Brist på rutin månne?

Sv: Ofattbar vändning!
Nora det är bara att inse, Leksan gjorde ett bra försök men misslyckades som tur var. Stefan jag såg inte dig igår rihg mig på måndag om duhar lust Marie.

« · 75427
Sv: HockeyAllsvenskan
Rip Kirby:

Förstår ärligt talat inte denna öht om jag skall vara ärlig men men
Sidan sköts av: Paddan Belix