Allsvenskan

Nationellt · 988 inlägg · 140 ämnen

På söndag möts vi!


På söndag möts vi!
Ska bli kul att åka upp till ängelholm och spela mot Rögle. Vi hoppas givetvis få med oss ett poäng hem. Ser man på pappret är ni väl favoriter men vi i Halmstad har spelat bra på sistonde så helt ojämnt bör det ju inte bli. Tror vi har chans på 1 poäng med lite tur som sagt.

Lycka till!

Tack för ordet!
MvH/
Klubban

« · 343897
Sv: HockeyAllsvenskan
Rip Kirby:

Förstår ärligt talat inte denna öht om jag skall vara ärlig men men
Sidan sköts av: Paddan Belix