Allsvenskan

Nationellt · 988 inlägg · 140 ämnen

Stockholmspubliken


Stockholmspubliken
Vad är det för publik som går på hockey i Stockholm egentligen?
Numera är det visst förbjudet med alla typer av instrument inne på Hovet.Varken trummor eller maracas. Orsak?

Publiken vill inte bli störda av instrumenten när de ser på hockey!
Vilket skämt!!!

Inte underligt att AIK har så jävla svårt att dra publik. Förbannade slipsnissar!!


AIK-TIK 2-3

« · 71470
Sv: HockeyAllsvenskan
Rip Kirby:

Förstår ärligt talat inte denna öht om jag skall vara ärlig men men
Sidan sköts av: Paddan Belix