Sv: SANDVIKENS AIK 08/09
Robban_Brynäs: Själv hoppas jag att jultomten kommer med hela säcken full av jävlar anamma till grabbarna i Gripen. Dags att kriga för varje poäng nu, annars är det adjöss och good bye.