va kul att ni tycker att det är kul med fler klubbar här på HS, och jag hoppas att vi blir kvar här...
SA..?
42999 · Nästa » Till forumet
Sv: SA..?
Var som fan att ni är tillbaka igen. Bra det med ännu fler klubbar.
Länkar:
http://www.smhl.net/shg
http://www.smhl.net/shg
SA..?
Jag man kan ju hoppas....men inte klart förän sista matchen är spelad....
Länkar:
http://www.bodensik.com
http://www.bodensik.com