Skärpning anbefalles av grabbarna imorgon. När de är på topp skall de sopa banan med Mora men som det sett ut på sista tiden kan man inte vara riktigt säker. Jag tror dock på vinst. 4-2 till BIK.
MIK-BIK
« Föregående · 332794 Till forumet
Sv: MIK-BIK
oddset: Jag tror att när Bofors är på topp och alla spelare ger järnet så kan dom nog sopa banan med alla lag i allsvenskan förutom bajern och SAIK.
Dom har en sådan otrolig fart när det fungerar och ett härligt passningspel
Dom har en sådan otrolig fart när det fungerar och ett härligt passningspel
Länkar:
http://www.bossefors.tk
http://www.bossefors.tk
Sv: MIK-BIK
Stigsson: Förhoppningsvis bröt vi svackan mot er i onsdags. Var inte där och såg Bofors spel men förhoppningsvis var det bättre en tidigare.
Bofors har haft några dalar men i början av serien och träningsmatcherna var man mer på tårna. Några spelar i dagens läge är inte det och man kan inte få in pucken verkar det som. Som mot västerås tex.
Bofors har haft några dalar men i början av serien och träningsmatcherna var man mer på tårna. Några spelar i dagens läge är inte det och man kan inte få in pucken verkar det som. Som mot västerås tex.
Länkar:
http://www.bossefors.tk
http://www.bossefors.tk
« Föregående · 332794