prosten: Sen han kom tillbaka från skada så går det riktigt bra. Ikväll har han ju gjort mål mot Leksand oxå:-)
Inlägg: 1098346
Svarskommentarer
Sv: Tredje raka.....
Bafucin:
stark match, synd att det inte höll hela vägen. hade vart kul å få se drantarna få en till käftsmäll:))
stark match, synd att det inte höll hela vägen. hade vart kul å få se drantarna få en till käftsmäll:))