Vinner ni idag? Nää, just det! Säg det då!
Tredje raka.....
1123108 · Nästa » Till forumet
Sv: Tredje raka.....
Svanru: Man kan inte vara säker på nånting men att det skulle slå Malmö borta förvånade mig inte det minsta.
Sv: Tredje raka.....
Bafucin:
stark match, synd att det inte höll hela vägen. hade vart kul å få se drantarna få en till käftsmäll:))
stark match, synd att det inte höll hela vägen. hade vart kul å få se drantarna få en till käftsmäll:))
Sv: Tredje raka.....
prosten: Sen han kom tillbaka från skada så går det riktigt bra. Ikväll har han ju gjort mål mot Leksand oxå:-)
Sv: Tredje raka.....
Bafucin:
Nybro är ingen lätt match vi Leksingar vet. Vi har förlorat där. Hallen är skitsvår och vinna i om man inte är på tårna från början.
Nybro är ingen lätt match vi Leksingar vet. Vi har förlorat där. Hallen är skitsvår och vinna i om man inte är på tårna från början.
Sv: Tredje raka.....
Och igår kväll en härlig seger mot Gnaget. Bofors har verkligen kommit igång:-)
Sv: Tredje raka.....
Svanru: Förlust borta mot Huddinge sist men ikväll ännu en seger. 6-3 mot Troja hemma i Nobelhallen:-)
Sv: Tredje raka.....
Svanru: Kan lägga till fjärde raka nu. 3-1 hemma mot Mariestad ikväll.
Gôtt Gubbar!!!
Gôtt Gubbar!!!
Tredje raka.....
Börjar att kännas bra nu. Först suddenseger borta mot Löven, sen besegrades Mora i Nobelhallen och nu vändning och bortaseger mot Sundsvall....
Känns som Bofors börjat röra på sig nu:)
Känns som Bofors börjat röra på sig nu:)