1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778952 inlägg · 7967 ämnen

AIK - Brynäs 19/9 2012


Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Lindström: en bit till guldformen kan man säga, men det här ska vi bara ta.

Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Viktigt Widde!

Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012

tompap71: Kan någon säga åt spelarna att matchen börjat? Alternativt kan materialaren hälla glykol på skenorna. De verkar vara fastfrysta i isen. 

Bra där Widing. 


Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
tompap71:Gött Widing!!

Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012

Lindström:

Dags för Järnkrok att inse att han har två kedjekamrater. Ser ut som han vill göra allt själv.


Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Rossa: Sämre tempo än på fri träning i div.4...
Är som gliiiiidande skithus.

Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Lindström: båda lagen ser löjligt sega ut...allmänhetens åkning

Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Lindström: Ser oroväckande ut minst sagt:(

Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Kroken-Ture-Harju ser ut som dom tre vilsna männen..

Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
bradberry:
Hela Brynär rusade efter pucken efter förlorad tekning och lämnadefria AIKare framför egen kasse. Mycket märkligt agerande av Brynäsarna.

Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Bif ser löjligt sega ut, noll fart eller vilja att gå på mål.

Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Två usla försvar...

Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Vore fantastiskt att kunna hålla en ledning från start till slut någon gång!

Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Hönsgård och 1-1 som ett brev på posten.

Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012

Nu är det fan dags för forwards att producera med ;)

Förövrigt fantastiskt tomt på Hovet. Nytt bottenrekord eller vad!?


Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Lindström: vilken tavla. Greiss-klass!!

Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
MarcusElving: De lönar sig att skjuta!!!

Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Anders Berg: Jaha, så du håller på Brynäs? Åfan! ;)

Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Bottenmöte mot Gnaget ikväll. Dags att börja göra mål och, viktigast av allt, ta tre poäng, kom igen!

Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Kikade lite på Ticnet, räkna med 3000 på matchen idag.

Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
tobhund: klart att vi vinner, 1-3. Hat-trick av Sunken

Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012

Yes!! äntligen få se svenska mästarna på plats.

Hoppas Markström,Bäckström och och Silfverberg återvänder iaf Bäckis som inte har rookiekontrakt.

Instämmer ,tror och hoppas på 4-2 till Brynäs ikväll. Målen :Widing,Harju;Järnkrok och Enterfelt


AIK - Brynäs 19/9 2012

Nä nu orkar jag inte mer lockout!

Jag tycker att vi koncentrerar oss på att spöa Gnaget i kväll!

4-2 till Brynäs. Målen: Harju 2, Calle 1 och Gunderson 1.


« · 1517415

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)