AIK - Brynäs 19/9 2012
« Föregående · 1517507 · Nästa » Till forumet
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Zappaholic: Ne men tre pinnar är lika mycket tre pinnar idag som i Januari.
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Zappaholic: Haha, den enda riktiga tvåan missar man när Kroken blir hakad i mittzon. Vi ska vara glada för minst 1 pinne, tar vi två känns nästan som ett rån, med tanke på spelet.
Kom igen nu och fixa extrapinnen...
Kom igen nu och fixa extrapinnen...
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Tre raka förlängningar trots 1-0-ledning i samtliga matcher. Dessutom 3-1 idag. Uselt. Vi måste ha MINST en ny back. Helst två.
Dessutom helt obefintligt anfallsspel idag. Järnkrooks kedja helt jävla borta. Igen. Dags att göra något åt det kanske.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Säger som jag sakt tidigare; Harju-Thure-Krokens formation kanske ska ses över....
Kanske läge att sända ut signaler till laget.
Kanske läge att sända ut signaler till laget.
+ 1
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Anders Berg: Det där kan de fan inte flöjta mål på...han använder ju klubban och slashar in puck och benskydd i mål.
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Undrar när Bif skulle värva in en back. När man bara har en hel?
Eller då jan ju Hansen lira back.
Vi kommer att bli mosade av FBK, SKE & LULE
Eller då jan ju Hansen lira back.
Vi kommer att bli mosade av FBK, SKE & LULE
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
arnio: Okej. Logiskt. DJ uttalas "J". Men du kanske säger "DJurgården" och "DJärv". Vad vet jag. Jag har rätt och du har fel. Erkänn och gå och lägg dig. Skola för dig imorgon ju.
+ 1
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
arnio: Tyckte jag såg en hög klubba i nyllet på Basse. Någon som såg det?
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Zappaholic: Fy fan va dålig dem är, inte konstigt att VB hade -28 förra året....
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
sylf: Ja att man INTE ska spela på ett måls ledning i 20 min funkar ju sådär som sagt..
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
90Steen_: nej jag är inte någon unge och jag har sett Djoos vinna sm-guld live 1999 och inte ens då var jag ett barn. Jag har rätt och du har fel
Redigerad kommentar
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Zappaholic: Lessnade rejält på våra sistaperioder ifjol. Nu fasen ska vi hålla undan. Daniel Larsson ser skakig ut, så bara pumpa på med skott.
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
arnio: Djoos får fan i mig uttalas med x eller y eller vadsomhelst...bara vi vinner matchen
+ 2
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
90Steen_: Jag är tämligen säker på att D ska höras i början på Djoos, helt säker faktiskt.
+ 1
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Zappaholic: Snyggt! 2 + 2 för en olyckshändelse utan blod. 0 minuter för olyckshändelse med en massa blod (Bertilsson prickad i båset). Bara en reflektion....
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Qvarre: Tycker inte AIK är ett dugg rappare...
För övrigt var det röda på Littles handduk en reklamlogga...allt enligt Expressen Live.
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
arnio: "Jag tror nog att d ska uttalas i Djoos"
Jaha. Vad kul att du tror det. Nu har du iaf bevisat att du är typ timråit iaf. Alla jävla brynäsare vet iaf att han uttalas med J. Men nu vet vi!
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Zappaholic: Ja, man undrar hur regelmakarna tänkt där?
Det är ju ren slump var klubban träffar, så varför ska man då straffas extra när man har otur?
Obegripligt...
Märks att vi saknar både Andersén och Ekholm, speciellt i BP.
Är väl bara Bertil som är lite rejäl men även han har sett slarvig och nonchalant ut idag.
Fortsätter vi så här så blir det torsk.
Nåt som iaf borde glädja Berg.
Alltid nåt.... ;-)
Det är ju ren slump var klubban träffar, så varför ska man då straffas extra när man har otur?
Obegripligt...
Märks att vi saknar både Andersén och Ekholm, speciellt i BP.
Är väl bara Bertil som är lite rejäl men även han har sett slarvig och nonchalant ut idag.
Fortsätter vi så här så blir det torsk.
Nåt som iaf borde glädja Berg.
Alltid nåt.... ;-)
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Zappaholic:
Börjar Brynäs åka skridskor så får de säkert något PP med sig med. AIK är ju bra mycket rappare än Brynäs. Jämför man Brynäs PP i denna match mot förra matchen mot HV så är det 2 olika lag. Mot HV så åkte Brynäs skridskor som fan och stressade sönder HVs PP. I denna match så agerar Brynäs åskådare då de är en man mindre och det är bara tur och Honken som gör att AIK inte gör fler mål.
Det skulle kännas som att det vore jävligt onödigt om de tappar detta.
Börjar Brynäs åka skridskor så får de säkert något PP med sig med. AIK är ju bra mycket rappare än Brynäs. Jämför man Brynäs PP i denna match mot förra matchen mot HV så är det 2 olika lag. Mot HV så åkte Brynäs skridskor som fan och stressade sönder HVs PP. I denna match så agerar Brynäs åskådare då de är en man mindre och det är bara tur och Honken som gör att AIK inte gör fler mål.
Det skulle kännas som att det vore jävligt onödigt om de tappar detta.
« Föregående · 1517507 · Nästa »