1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778934 inlägg · 7967 ämnen

AIK - Brynäs IF [7/10 2010]


Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
90Steen_: Onödigt spännande på slutet. Men vinst e kul! :)

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
hahahah ja vad ska man säga ?? man får ALDRIG SLAPPNA AV!!

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
MEN VAD grisigt .. så måste de LÄMNA Hovet på Radiosporten, får man HÖRA sista sekunderna kanske????

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Lamt spelat av #24 å #19 å 2an som en brev på posten..

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
hmm

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]

MEN HERREGUD!!!

Jag som hade sett fram emot grymma stats på Svedberg idag..

Brynäs, vilket jävla gäng att aldrig kunna HÅLLA UT!


Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
70 Rodrigues: VERKLIGEN, DET HÄR ÄR INTE ÖVER ÄN!

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Men vad fan, kan man aldrig få slappna av!!

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Opps, lite tidigt att ta ut segern kanske :-(

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Lindström: HELVETE!!!!

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Brynäs vinner men inte mer, ängsligt o tafatt långa stunder. Svedberg är bäste Brynäsare! Domaren under all kritik.

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Lindström: Andersen 8 min i utvbåset idag....

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Dåligt tränad #9......

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
MarcusElving: Puhhh!!

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
lugnt grabbar vi har 3 poäng..

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Skönt att hockeyn var orättvis idag!

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
70 Rodrigues: Tack tack.. Osyligt å inte bra i 52 min men hängde den det tackar vi för!

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]

TACK GODE GUD!!!!!!!!

IRONHOOK! För övrigt helt osynlig idag :P


Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
TACK GODE GUD ! UNDERBART !

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Som sagt :-)

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! FY FAN VAD SKÖNT!

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Nu lär AIK plocka målvakten, snälla in med skiten i öppen kasse!!

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
ALLT går fel och CZ tar ej timeout....Jag vet inte vad karln tänker med. Må detta hålla nu!

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Roxio: Vi SKA ha 3 poäng, annars grinar jag (nästan) :P

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Macahan: Ja, det håller inte att spela hockey i korta perioder av matcherna. Uselt!!

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
lugnt grabbar..vi har en poäng iaf

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
OM Svedberg tappar fokus nu i boxplay finns en risk att det blri mål.. förbannat!!
hoppas det ser bättre ut på Lördag, ska bli ruggigt kul att se Bissett osv! :D

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
MarcusElving: Vi försvarar oss inte bra, vi har helt gett bort initiativet i den här matchen. Funkar kanske i någon match, men man blir ju straffad i det långa loppet.

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
MarcusElving: Nu skäms jag som en hund, fy fan vad uselt. Undrar när NC ska börja coacha?

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]

Nej, vi har suttit utvisade hela matchen.. Skulle inte förvåna mig om det ringer nu..

6-16 i utvisningsminuter


Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
MEN HELVETES jävla UTVISNINGAR!

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Lesky: Ja jösses nu kommer 2an som ett brev på posten...

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
FÖR HELVETE OCKSÅ!!!! JAG DÖÖÖÖR!

Det var för helvete inte utvisning!

Redigerad kommentar


Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Lesky: Timeout? Det är ju hans gameplan.. Det SKA se ut såhär. Vi försvarar oss ju bara.

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
skapligt nervös nu, vafan håller dom på med?!

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
bradberry: Han likt Clarke, Löf, Andersèn är bedrövliga i egen zon, Rödin är dock grym i anfallszon!

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Jkrok har varit osynlig..

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
TIMEOUT nu från CZ tack.

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Macahan: Nejdå, vi nöter ned motståndet på våran ork enligt CZ!

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Den dära psykgubben borde kanske ta ett snack m Nordqvist

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
MarcusElving: Ska nog bara se förstaperioder framöver, spelet blir bara sämre och sämre ju längre matcherna går...

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Lesky: Nu får Rödin kamma till sig i egen zon!

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]

Brynäs ser måttligt intresserade ut att anfalla när man kommer in i anfallszon..


Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
TIME OUT NU TACK!

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
70 Rodrigues: Han är dråpligt dålig, helt värdelös!

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
70 Rodrigues: Nästa säsong sägs det att han ska bli bra igen.

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
70 Rodrigues: Är det verkligen i år han ska börja leverera?

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
sylf: Undrar när Nordqvist ska vakna, har gått ett gäng matcher nu??

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Domarn gör nog nästa

Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Nordqvist slarvar för andra matchen i rad och dräller.....

« · 1287156 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)