AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
Bissett_19:Undrar om inte gubbarna som lirade tidigare ikväll var rappare..
Har nog sett sämre perioder än just denna,men Brynäs ser lagom tröga ut.
Nu borde nog nyårsspriten ha lämnat kropparna...
Det kan bara bli bättre.
Tror nog att dessa 20 min är dom sämsta jag sett i Es i år.
Saknas fart och inställning på alla utom 4é linan.
Varför ska Lauritzen kladda vid varje puck kontakt han har för? Han sätter resten av laget i skiten gång efter annan. Är man kallare än kall så ska man kanske spela med marginal i egen zon.
Bara tur att Aik är lika lama/förvirrade.
Riktig raggarhockey denna period där AIK är klart hetare.
90Steen_:
Han borde bli utlånad resten av sässongen tycker jag.Han behöver spela mera för att
utvecklas.
90Steen_: Linköping leder med 2-0 borta och dessutom skotten med 11-0!
Frölunda är under isen nu:-)
Burken: Precis, annars blir vi fastnaglade och det brukar aldrig sluta bra.
I pp sitter jag bara och väntar på nästa motståndarforward som skall plocka upp Gundersons droppass och kontra. Konstigt att det bara skett en eller två ggr.
Det stämmer.
Förövrigt så verkar Hovet bli välbesökt ikväll,AIK har sålt 6000 i förköp...
Drar igång en matchtråd för kvällens årets första match:-)
Lägger till ett litet tips också vinst 4-1 till brynäs hade varit MUMMA!
Så nu var det rättstavat också :-(
Venom:Ser ut som friåkning med Old timers.
N O L L inställning från båda lagen.