AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
Det stämmer.
Förövrigt så verkar Hovet bli välbesökt ikväll,AIK har sålt 6000 i förköp...
Burken: Precis, annars blir vi fastnaglade och det brukar aldrig sluta bra.
I pp sitter jag bara och väntar på nästa motståndarforward som skall plocka upp Gundersons droppass och kontra. Konstigt att det bara skett en eller två ggr.
90Steen_: Linköping leder med 2-0 borta och dessutom skotten med 11-0!
Frölunda är under isen nu:-)
90Steen_:
Han borde bli utlånad resten av sässongen tycker jag.Han behöver spela mera för att
utvecklas.
Riktig raggarhockey denna period där AIK är klart hetare.
Tror nog att dessa 20 min är dom sämsta jag sett i Es i år.
Saknas fart och inställning på alla utom 4é linan.
Varför ska Lauritzen kladda vid varje puck kontakt han har för? Han sätter resten av laget i skiten gång efter annan. Är man kallare än kall så ska man kanske spela med marginal i egen zon.
Bara tur att Aik är lika lama/förvirrade.
Har nog sett sämre perioder än just denna,men Brynäs ser lagom tröga ut.
Nu borde nog nyårsspriten ha lämnat kropparna...
Det kan bara bli bättre.
Bissett_19:Undrar om inte gubbarna som lirade tidigare ikväll var rappare..
Venom:Ser ut som friåkning med Old timers.
N O L L inställning från båda lagen.
Å där står Jonte som staty framför eget mål.
Jaha kan vi hoppas på att Bif har snörat på sig grillorn nu då. 29 min kvar att spela hockey på nu.....
Drar igång en matchtråd för kvällens årets första match:-)
Lägger till ett litet tips också vinst 4-1 till brynäs hade varit MUMMA!
Så nu var det rättstavat också :-(