Alphockey
« Föregående · 104178 Till forumet
Alphockey
Är det någon som vet när matcherna börjar (klockslag alltså) i electro oil trophy. Jag såg att de börjar mot Fribourg imorgon. Dessutom vill jag be om ursäkt för de felaktiga uppgifterna angående J-20laget...de kom tydligen två inte etta. Men till mitt försvar kan sägas att Brynäs faktiskt stod som segrare på swehockeys hemsida igår kväll.
« Föregående · 104178