Backar
« Föregående · 1541876 · Nästa » Till forumet
Sv: Backar
Gurra88: Men om du går tillbaka och läser vad jag skrev från början kan du se att jag var intresserad av vad du hade att berätta. Men sedan när du började med ditt "ni är dumma så då tänker minsann inte jag berätta" och därefter släpade du lägligt med din rapportering i förhållande till övriga nyhetsspridare. Därför pikade jag dig beträffande din trovärdighet. Själv har jag ingen som helst insyn i dagens Brynäs göranden och låtanden och är följaktligen nyfiken när någon som du hintar om att du har något att avslöja.
+ 1
Sv: Backar
Johan Norrström: Tja, det han isf har att förlora är kanske det jag redan varit inne på: han hade själv velat offentliggöra värvningen istf att media nu verkar ha gjort det.
Då väljer han att dra en liten vit lögn om ett förstaalternativ som man avvaktar med då inget är klart.
Annars finns det som du säger, ingen anledning att smyga om Arell nu ändå är klar, oavsett om det blir han eller ett ev förstaalternativ.
Å andra sidan: hade ju ändå varit enklast att säga att Arell är klar och att man samtidigt inväntar ett ev förstaalternativ om det dyker upp nåt.
Då väljer han att dra en liten vit lögn om ett förstaalternativ som man avvaktar med då inget är klart.
Annars finns det som du säger, ingen anledning att smyga om Arell nu ändå är klar, oavsett om det blir han eller ett ev förstaalternativ.
Å andra sidan: hade ju ändå varit enklast att säga att Arell är klar och att man samtidigt inväntar ett ev förstaalternativ om det dyker upp nåt.
Sv: Backar
Lite underlig historia detta med Arell. Först presenterar man nyheten att man gjort klart med en back som ska ansluta tills på torsdag. När sedan namnet läcker ut så dementerar man detta, och hävdar att man jobbar på att hitta en back på permanent basis. Om man inte har en back klar, hur kan man då vara säker på att en sådan ansluter på torsdag?
Sv: Backar
Gurra88:
Nu får du väl för fan ge dig, jag har skrivit två inlägg direkt riktade till dig idag. Det ena för att tala om att den info du kom med i stort sett fanns tillgänglig på lördag e.m. och det andra var om att se på det med humor än att ta så förbannat allvarligt på när du blir häcklad tillbaka. Vari ligger mitt bidrag till häcklandet i det? Jag undrar vem som är obegåvad jag...
+ 2
Sv: Backar
Slajsarn: tompa71 är alldeles för begåvad och kunnig för att vara i närheten av att sätta sig i gurras sits, skulle jag tro.
Och skulle han nu ha kommit med ett påstått insideinfo så hade jag definitivt tagit det betydligt mer på allvar, än när det nu kommer från en soffa nere i Småland....
Och varför skulle det inte få vara tillåtet att häckla dig och gurra härinne?
Ni har ju en egen megahackkyckling som heter "Brynäs IF", som ni konstant hackar på härinne.
Det verkar också vara tillåtet...
Och skulle han nu ha kommit med ett påstått insideinfo så hade jag definitivt tagit det betydligt mer på allvar, än när det nu kommer från en soffa nere i Småland....
Och varför skulle det inte få vara tillåtet att häckla dig och gurra härinne?
Ni har ju en egen megahackkyckling som heter "Brynäs IF", som ni konstant hackar på härinne.
Det verkar också vara tillåtet...
+ 1
Sv: Backar
Zzz: Svårt att veta vad Sundlöv har i åtanke, men troligast är väl att det blir Arell på lån över ET. Alltför många yttre källor (sorry Gurra, men du räknas inte till dom...) har ju bekräftat att Arell är klar.
Sundlöv vill nog bara vänta med den officiella bekräftelsen för att det inte ska se ut som att media har bättre koll än vår egen sportchef.
Då kan det vara praktiskt att "skylla" på att man i första hand letar efter nåt för resten av säsongen.
Eller så har Sundlöv verkligen nåt bättre på g och som kommer att stanna säsongen ut, nåt jag dock håller för mindre sannolikt.
Utbudet på den typen av spelare borde inte vara så stort i dagsläget.
Sundlöv vill nog bara vänta med den officiella bekräftelsen för att det inte ska se ut som att media har bättre koll än vår egen sportchef.
Då kan det vara praktiskt att "skylla" på att man i första hand letar efter nåt för resten av säsongen.
Eller så har Sundlöv verkligen nåt bättre på g och som kommer att stanna säsongen ut, nåt jag dock håller för mindre sannolikt.
Utbudet på den typen av spelare borde inte vara så stort i dagsläget.
+ 1
« Föregående · 1541876 · Nästa »