Backar
Huge, dina haranger blir ointressanta pga dessa vendettor mot allt och alla, om du fortsätter så blir du både förr, nu och framgent sedd som en dryg besserwisser... Du har alla möjligheter att ändra approach...
PS. Snälla tomten, jag önskar mig en eller fler moderatorer till Brynäs GB här på HS i julklapp, det skulle vara den bästa presenten på år och da'r...
Måste betyda att du anser mig vara en mkt viktig skribent och nån som du absolut måste bevisa nåt för.
Fram till dess att du avslöjade åldern på den nya värvningen fanns det ingen som helst anledning för oss att tro på dina uppgifter om en källa, då hans påstådda info var nåt vi redan kunde läsa i GD.
Med tanke på alla liknande "jag har en källa"-inlägg som brukar förekomma i såna här lägen och att i stort sett 100% alltid visar sig vara tomt skryt så var det väl högst troligt att även ditt snack inledningsvis också var just bara snack och inget annat.
När du sen avslöjade åldern på värvningen och det framgick att du kanske talade sanning, kan jag inte se att nån har ifrågasatt dina uppgifter.
Avslutningsvis undrar som sagt jag och många andra varför du inte bara avslöjade namnet från början, om du nu visste vem det var och din källa inte hade nåt emot det?
Då hade du sluppit att senare agera som nån sorts barnslig och känslig prinsesan på ärten och oja dig över hur häcklad du blivit trots att du minsann haft rätt hela tiden.
Vet inte om man ska skratta eller gråta åt ditt barnsliga beteende.
Det enda goda det här för med sig är att vi kanske tar dig lite mer på allvar nästa gång du börjar snacka om en källa, men glöm då för fan inte att kolla GD innan du öppnar munnen.
I det läget visste vi ju inte att Gurra missat det som stod i GD, kanske inte så konstigt att han fick utstå lite raljering i det läget.
Efter avslöjandet från Fahlman och bekräftelsen på att Gurra hade rätt, kan jag inte hitta nåt större häcklande från de tidigare tvivlarna. Därefter är det väl mest Gurra som fiskar efter cred i nån sorts behov av att bekräfta sig själv som mer trovärdig och seriös. Tror dock att det krävs lite mer än att råka ha rätt om en källa för att hans dröm ska gå i uppfyllelse.
Redigerad kommentar
Fahlman twittrade om Styrman och du bekräftade.
Hade varit mer trovärdigt om du förekommit Fahlman, nu missade du den chansen.
Man kan ju undra varför?
Födelseåret kan lika gärna vara en chansning.
Men om vi antar att du haft rätt så säger väl det inte nåt mer än att det tydligen finns en tomte som avslöjar värvningsinfo för en smålänning.
Eller tror du att din trovärdighet skulle öka och att vi skulle betrakta dig som mer seriös och kunnig härinne, bara för att du råkat snubbla på en källa?
Inget kunde isf vara mer felaktigt....
Jajjen: Eftersom det varit på tal den kvällen om källor hit och dit så skulle du såklart inte vara sämre, du har alltid något att komma med..
Så du tror att någon skickar ett årtal till mig? hahaha.. Bara en hint för att bekräfta för framförallt Huge som kastade massa dynga igår om min trovärdighet.. Men om ditt inlägg inte var riktat till mig så tar jag tillbaka det:)
Jajjen: En och en halv timme innan att Styrman så gav jag en hint om att den nya backen har samma födelseår som Bertilsson för att ge er här inne något att fundera över.. Någon kläckte sedan rätt namn som jag sedan bekräftade och som sedan lades ut på hemsidan...
Men jag gissade förstås bara på rätt födelseår? hahaha..