Brynäs extra årsmöte
2259609 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs extra årsmöte
Silfverkroken: Så kan det möjligen vara, min uppfattning är att Kangas och co. var med och startade BKB. Hur som helst känns det oseriöst att komma med en så pass vass kritik och sedan inte kunna stå för vilka som är avsändarna.
Sv: Brynäs extra årsmöte
Skrubben: Det var väl inte nuvarande styrelse som startade Brynäs Kan Bättre? Det var väl några medlemmar som sedan föreslog den styrelse som vi nu har. Antar att det är dessa medlemmar som skrivit detta men håller med om att det är rätt oklart.
+ 1
Sv: Brynäs extra årsmöte
prosten: Vilka har skrivit detta? Man ger kritik mot styrelsen men hela Brynäs-kan-bättre sitter ju redan i styrelsen? Man ger kritik mot sig själva? Helt obegriplig text då det inte står vilka avsändarna är.
Känns mer som att det är du som är oseriös..
Skaplig kontrast mellan din uppfattning och verkligheten.