1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs-Frölunda 21/9


Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Det verkar omöjligt att få hål på deras målis också.. Känns inte bra!

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
mk: Jävla klantarslen!

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
70 Rodrigues: Du är ju värre än Saida:)

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9

70 Rodrigues: I arslet ja....

Uselt drop-pass av Gunderson i det läget.. Man släpper inte pucken bakåt i det läget.

Full rättvist i alla fall


Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Rutinerat Dackell o Gunderson, va fan gör ni, fy fan vad sorgligt :-(

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
70 Rodrigues: Du är synsk.. Hur kunde du se detta?

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
HELVETE!

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
MarcusElving:
Så sjukt onödigt.

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
MarcusElving: Nu ser det mycket bättre ut o nu ringer det snart ;-)

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Brynäs skjuter mycket utanför den här matchen..

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
MarcusElving: Dra åt helvete vad vi pressar nu!

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
KOM IGEN NU!!!

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9

Vi måste ha målvakten i sidled eller helt enkelt crasha målet, tryck in puckjäveln. Skymma vore också att föredra!

Bra tryck nu!


Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Hur kan Dacke ta skott där??

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Zappaholic: Verkligen :-)

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
verkar ändå som att vi helt klart spelat upp oss nu.

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
MarcusElving: Dom bästa lägena har ju faktiskt vi haft, tyvärr så har avsluten varit usla :-(

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
70 Rodrigues: Ser ut som de satt skydd på Karelin!!

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
70 Rodrigues: Japp, det ordnar man i PP.. Som vi har nu ;)

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Lesky: Han täcker ju nästan hela målet, gäller att få honom i sidoförflyttning.

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
MarcusElving: Nu kanske det kan tända till, Brynäs verkar ha fått lite mer fart på skridskorna. De har ju fram tills nu haft glykol på skenorna

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Hur undvek Frölunda att släppa in mål där? Stabil målvakt hur som helst! Framför allt STOR!

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs-Frölunda 21/9

Zappaholic: Hahaha ja, vilken jävla skitmatch än så länge. Fruktansvärt tråkig och seg. Brynäs vill knappt spela..

Vi ha haft lite lägen nu i alla fall, hoppas de kommer igång.

Det verkar inte helt lätt att få hål på jätten i Frölundas mål.


Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
MarcusElving: Bedrövlig insats än så länge, detta håller inte i elitserien. Upp på tå och jobba ordentligt i varje situation...

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
sylf: Stor jävla skandal!

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
70 Rodrigues: Han tog nog en tupplur!!!

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
BRA HANSEN!!! In och skapa lite känslor, väck laget!

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
MarcusElving: Undrar vad TJ sa i pausen?

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Brynäs ser fruktansvärt omotiverade ut, känns som de inte bryr sig.

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
MarcusElving: Just för att dom knappt uträttat ett smack så ska du se att dom snart gör 1-0 :-)

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9

Brynäsarna rör ju inte på benen, kom igen nu!

Man glider ju omkring bara, det håller inte!


Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
MarcusElving: 5000 på plats!

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
sylf: Nu måste Brynäs visa lite moral och vända matchbilden! Kämpa kämpa!

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
MarcusElving: Håller med, sillstryparna tillåts dominera alldeles för mycket!

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
MarcusElving: Ja detta håller då inte måste upp några snäpp om vi inte ska bli totalt förnedrade!

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
MarcusElving: Ja hua, riktigt riktigt dåligt :-(

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9

En mycket sämre period än så här går inte att göra, det är ett under att vi har 0-0 med oss i paus.

Nu får T.J skälla lite i omklädningsrummet så det blir någon ordning!

Hemmaplan för fan!


Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
MarcusElving: Jävlar så stor han är Andersen, finns ju nästan ingenstans att sätta pucken!!!

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
MarcusElving: Att inte TJ har tagit timeout är fan en gåta??

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Vilken indianare alltså. Krävs det 0-1 för att väcka Brynäs?

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Nu blir det farligt!!

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Oj oj oj, Gunderson.... Så får man inte göra!

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Lesky: Men va fan Ryan

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
sylf:
Vi är ju helt utspelade. Kom igen nu.

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Skulle allvarligt vilja se en timeout från Brynäs. Det är ju total hönsgård i egen zon hela tiden! Svedberg släpper returer till höger och vänster! Bra med en kort tv-timeout eller vad det heter.

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Svedberg håller oss kvar i matchen.

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9

Nej, en riktig skitperiod av Brynäs! Frölunda gör lite som de vill på isen.. Brynäs måste upp rejält om det ska bli match av det här.


Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
70 Rodrigues: Värdelöst PP!

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
MarcusElving: Frölunda överlägsna i 5 mot 5 hittils. Gäller att komma ur skyttegravarna från Brynäs sida :-]

Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
MarcusElving: Riktigt dåligt PP :-(

« · 1403201 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)