Brynäs - Hv71
« Föregående · 1772173 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - Hv71
Brynäsgubbe: Håller med! Jag avskyr onödiga idiotutvisningar känsliga lägen av matchen.
Sv: Brynäs - Hv71
Brynäsgubbe: Domarna borde ses över, vad fan är det dem tar för egentligen? Jävla nollor.
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
Brynäsgubbe: Sånt som kallas "smart" i dagens hockey. Men håll klubban i isen så kan han inte ta tag i den.
Sv: Brynäs - Hv71
Förfan så ska man göra det onödigt spännande igen. Tedenby håller givetvis fast i klubban direkt när han känner den och drar med sig en tvåa...
Sv: Brynäs - Hv71
{7225}: Tyvärr får man väl erkänna att man yttrade några icke väl valda svordomar då. Tur att grabbarna är av starkare virke än undertecknad...
+ 6
Sv: Brynäs - Hv71
Ja man måste trumma på! Kan inte ställa upp i mittzon då kommer vi till slut bjuda in HV. Passivitet straffar sig ofta i längden.
Sv: Brynäs - Hv71
Så underbart! Och sen dumt att klaga av mig, men vill gärna se Gunde i den andra PP-formationen istället för Pudas. Vi måste ha igång Gunde och den formationen skapar ju mängdvis med chanser i pp!
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
Det var inte Gunderson men jag kan leva med det. Bra tvilling!
Som vanligt världsklass av Paille. Målvakten ser inte ett jäkla skit. Klasspelare den där #16
Som vanligt världsklass av Paille. Målvakten ser inte ett jäkla skit. Klasspelare den där #16
+ 5
Sv: Brynäs - Hv71
Nu då boise! 5-3 Gunderson! Kom igen!
Thörnberg ska bara ut, han filmade ju i första perioden så. Riktigt gris-spelare.
Thörnberg ska bara ut, han filmade ju i första perioden så. Riktigt gris-spelare.
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
Zappaholic: Jo tummen upp för de nya. Samtidigt hjälper det kanske inte om de producerar ifall vi läcker som ett såll bakåt.
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
{7800}: Paille och Clark...vilka nyförvärv av BZ. Släpper det för Zab och spelar Fälth som vi tror blir vi bra! Gunde behöver jag inte ens kommentera...
+ 3
Sv: Brynäs - Hv71
pjåtor: Mycket som har vänt till det positiva. Docl minst 1 period kvar att kriga. Tycker egentligen att samtliga spelare är heta. Med undantag (återigen) för firma Pudas - Kilas.. oroligt nästan varje gång det paret är inne. Sen som vi nämt Thorell och i viss mån även Felix. Men annars så ser det väldigt bra utt. Nu gör vi mål på engång i PP spelet här i tredje. Jag unnar verkligen Ryan ett mål!! Där snackar vi en ketchup effekt om han får näta! Jag skulle allvarligt komma i brallan om Ryan gör mål nu i PP. Kämpa för Wille ❤
+ 3
Sv: Brynäs - Hv71
Vi ska tacka oss själva som gnällde till oss TV tid. Cmore streaming tjänst är mkt riktigt överbelastad...
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
pjåtor: samma här. Nu har ja inte Uffe Bodins PS skills. Men hade jag haft de hade ja tagit en sälfie
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
En period kvar. Tänk om försvaret och Sandström kunde knyta ihop nu. För mycket att hoppas på??
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
{7225}: jag var kritisk och less på Sundlöv innan han slutade det erkänner jag men jag tar på mig dumstruten och erkänner att han e fan duktig på att sätta ihop lag ..och vilka spelare han hittat genom åren bill Greg tvillingarna mfl mfl ...Hoppas khk spöar Frölunda ikväll
+ 11
Sv: Brynäs - Hv71
Lindblom är Brynäs bästa spelare. Jävlar vad bra hela den kedjan är. Och vilket fynd i Jensen.
+ 8
Sv: Brynäs - Hv71
{7225}: Att de håller är ju obegripligt. Vilken scenförvandling med det materialet.
+ 3
Sv: Brynäs - Hv71
Lunkan: -76? Fast då behövdes väl ingen oro. Då var det inte många mål de släppte, med Wille mellan stolparna.
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
{7853}: Man måste hylla Sindlöv också en sån här dag, vilken jävla Sportchef han är, kung med små medel. Sen en grymt bra målis på sin tid och en underbar känslomänniska, jag älskar honom
+ 14
Sv: Brynäs - Hv71
Brynäsgubbe: Håller med jag kommer ha träningsvärk i morgon för man sitter på helspänn när HV är i våran zon!
Lindblom snart i en NHL arena! Bara att lyfta på hatten!
Lindblom snart i en NHL arena! Bara att lyfta på hatten!
+ 4
Sv: Brynäs - Hv71
Sicket katastrofläge det är för DIF nu. Det blir väl först mot Brynäs det vänder...?
+ 5
Sv: Brynäs - Hv71
{7800}: Håller med dig! Han är så grymt starkt! Också Brynäshjärta där också :D
+ 2
« Föregående · 1772173 · Nästa »