Brynäs - Hv71
« Föregående · 1772930 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - Hv71
Steenm: Hahahaha asså Pudas direktskott på vänsterbacken... hur många gånger skjuter killen av sin klubba då?!?!? Han tränar skott sägs det. Syns inte mycket av!!
+ 3
Sv: Brynäs - Hv71
Steenm: Vi dominerar ju andra halvan av matchen...missar ju massor av chanser....Aja inte orolig.
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
Steenm: PW gillar att spela mot oss helt klart, han har bra stats mot oss helt klart.
Sv: Brynäs - Hv71
Steenm: Sällan Pudas laddar så klubban går av. Händer typ 5 gånger av 10 helt seriöst.
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
{7877}: Ridå, korrekt utvisning där. Inte vår dag idag. Vi har väl missat 10 fina chanser och bjudit på lätta mål samt haft domarna emot oss.
Svårt att vara riktigt besviken på vårt spel trots allt.
Dags att natta ungarna och ta fram spriten 😀 Love you guys
Svårt att vara riktigt besviken på vårt spel trots allt.
Dags att natta ungarna och ta fram spriten 😀 Love you guys
+ 6
Sv: Brynäs - Hv71
mattiask: va fan nu åker Paille ut när en Brynäsare knuffades in i målvakten drog de ut rek i mittzon, helt jävla horribelt
+ 3
Sv: Brynäs - Hv71
Forsberg 1978: Synd! Nu blir det svårt... Jag tycker vi är bättre än HV idag totalt sett...
Sv: Brynäs - Hv71
Peja: Hade själv tyckt det vore konstigt om inte en Brynäs-spelare hade åkt ut på en liknande tackling.. Så konstig situation.
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
Pettisbif: Visst är den höga klubban en tvåa, men att det ska bli 2+2 för att det blöder lite är en skitjävla dålig regel...
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
Peja: HV går ju ner sig fullständigt. Fortsätt skölja!!! Höjer sig inte HV äter vi upp dem...
+ 3
Sv: Brynäs - Hv71
Forsberg 1978: Ska domarna alltid blåsa av vid misstänkt huvudskada? Jag har taskig koll, vet att det är så i fotbollen iaf.
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
Chris11: HVs tre första mål bjuder vi på och det fjärde får domarna ta på sig.
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
Pettisbif: thorell är ju klappkass. Sjukt att han får spela trots det usla spelet han visar upp. Ska han spela i SHL så vill jag att han ska ut och köra, bara gnugga hela tiden!
+ 2
« Föregående · 1772930 · Nästa »