Brynäs IF-AIK 25/1-11
« Föregående · 1339506 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Bissett19: Clarke har i alla fall träffat mål med sina skott denna match, det är man ju inte bortskämd med.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
henke1:
Som ofta den här säsongen, klacken har ryckt upp sig rejält och förtjänar beröm för det :)
Som ofta den här säsongen, klacken har ryckt upp sig rejält och förtjänar beröm för det :)
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
70 Rodrigues:
"Verkar vara glest om folk på läktarna, löning i dag ju?"
Fick rapport av en AIK:are strax före match: "vad många det är här, mycket mer än det brukar va på hovet"
Säger iofs inte så mycket ;)
"Verkar vara glest om folk på läktarna, löning i dag ju?"
Fick rapport av en AIK:are strax före match: "vad många det är här, mycket mer än det brukar va på hovet"
Säger iofs inte så mycket ;)
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
70 Rodrigues:
Till Arnios försvar så tycker jag Clarke har sett hyfsat med ut ikväll.
Till Arnios försvar så tycker jag Clarke har sett hyfsat med ut ikväll.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Qvarre:
Iskallt gjort av Larsson, youtubevarning på den lobben :)
Annars tycker jag Brynäs är klassen bättre än AIK, men det är lite för omständigt. Måste spelas enklare, snygga dragningar ger inga poäng.
Iskallt gjort av Larsson, youtubevarning på den lobben :)
Annars tycker jag Brynäs är klassen bättre än AIK, men det är lite för omständigt. Måste spelas enklare, snygga dragningar ger inga poäng.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
70 Rodrigues:
Ett Omarkmål av Guten;)
Bra period efter AIK:s mål,hoppas nu verkligen att man fortsätter åka grillor.
Ett Omarkmål av Guten;)
Bra period efter AIK:s mål,hoppas nu verkligen att man fortsätter åka grillor.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
arnio: Nästa så att jag ska ha ett ASS på det målet ;-) Fattas bara att Svedberg kniper ett friläge med.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Modo och Timrå ligger under. Nu måste vi ta chansen att avansera här. Kör Dacke och Clarke non-stop
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Qvarre:" Sjukt less på alla stolpskott Brynäs skjuter. Kan det inte vara stolpe in någon gång?"
Stolpe in 1-1
Stolpe in 1-1
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Kunde inte Bjurling göra oss tjänsten att stå i mål ikväll istället för hånflina i båset?
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Qvarre: eller hur! Skulle va skönt med säsongens första hemmamål mot Gnaget
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
sylf: Sjukt less på alla stolpskott Brynäs skjuter. Kan det inte vara stolpe in någon gång?
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
.. och där noterar vi ännu en ramträff för Brynäs som drygar ut ledningen i den statistiken.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Brynäs brukar ju varva skitbra insatser med rejäla bottennapp.
Förra matchen var ju bra så ikväll är det kanske dags för bottennapp igen?
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Om det skulle bli straffar i dag så måste GREISS in. Svedberg släpper nästan alla frilägen och straffar.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
sylf: Tyvärr verkar de gå bort sig i positionerna i försvaret igen, det eller passiva ingripanden a la Clarke.
« Föregående · 1339506 · Nästa »